hey meld me ook ff gezellie ik wil ook wel mee als het op een zaterdag kan of zondag dan wil ik wel mee
Hoi allemaal,Ik woon ook in Utrecht, zijn er al plannen wat jullie gaan doen?Het lijkt me gezellig om mee te borrelen/ eten of iets dergelijks !
Nessie schreef:Zullen we even een lijstje maken?19 augustusvurt90 - EvertCompliment - ??Nessie - MargotKom op dames (en heren), aanmelden. Haha
vurt90 schreef:Nessie schreef:Zullen we even een lijstje maken?19 augustusvurt90 - EvertCompliment - ??Nessie - Margotsnoopydogy -Kom op dames (en heren), aanmelden. HahaIk kan helaas niet mee.Heb snoopydogy er wel even opgezet.
Adamootje schreef:Citaat:19 augustusvurt90 - EvertCompliment - PriscillaNessie - Margotsnoopydogy -Adamootje- Felicity
Citaat:19 augustusvurt90 - EvertCompliment - PriscillaNessie - Margotsnoopydogy -Adamootje- FelicitySuuskipje - SuzanneJaaaaaa!
kan ik me nog aanmelden?Ik heb zoiets nog nooit gedaan, maar lijkt me wel heel leuk.De week van 6 t/m 11 augustus kan ik niet, verder eigenlijk altijd wel.
Citaat:19 augustusvurt90 - EvertCompliment - PriscillaNessie - Margotsnoopydogy -Adamootje- FelicitySuuskipje - SuzanneCalanddra - Jennifer
Calanddra schreef:Citaat:19 augustusvurt90 - EvertCompliment - PriscillaNessie - Margotsnoopydogy -Adamootje- FelicitySuuskipje - SuzanneCalanddra - JenniferMisticrider- Jantine
19 augustusvurt90 - EvertCompliment - PriscillaNessie - Margotsnoopydogy - willemiekeAdamootje- FelicitySuuskipje - SuzanneCalanddra - JenniferMisticrider- Jantine[/quote][/quote][/quote]
snoopydogy schreef:19 augustusvurt90 - EvertCompliment - PriscillaNessie - Margotsnoopydogy - willemiekeAdamootje- FelicitySuuskipje - SuzanneCalanddra - JenniferMisticrider- Jantineloonew-lione
loonew schreef:snoopydogy schreef:19 augustusvurt90 - EvertCompliment - PriscillaNessie - Margotsnoopydogy - willemiekeAdamootje- FelicitySuuskipje - SuzanneCalanddra - JenniferMisticrider- Jantineloonew-lione
De 19e is het dus geworden, met mooi weer moet ik dan waarschijnlijk werken..(Terrasje) maar met minder weer wil ik ook graag komen. Kan het dus nog niet met zekerheid zeggen. Wat is presies het plan voor de meeting?