Picknicken hoeft natuurlijk niet perse op de heide, er zijn genoeg leuke plekjes maar dat moet wel bereikbaar zijn voor iedereen. Maar zoals ik al zei wil ik best mensen bij een station ophalen in de buurt van de locatie. Maar het is ook weer zonde als mensen 1.5 uur moeten reizen en we maar bijvoorbeeld 2 uurtjes picknicken. En dan moeten ze weer terug...dus langer onderweg dan de meeting zelf.
Dus misschien nog iets van spelletjes meenemen ofzo?
Twister kan ik niet met mijn gewrichten en spieren. Weerwolven ben ik niet goed in.
Je mag degene zijn die het verhaaltje verteld bij wvw en degene die het bord draait bij twister?
Marjo
Geplaatst: 08-07-12 19:36
Wtf is weerwolven
Hints is leuk
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 08-07-12 19:37
Maar je weet nooit of het weer meewerkt...we kunnen ook bijvoorbeeld bij iemand thuis spelletjes doen en uitgebreid lunchen bijvoorbeeld. Dan kunnen we met goed weer altijd buiten in de tuin zitten. (als die persoon een tuin heeft)
Dan nog, word me gewoon te duur. Aangezien jullie in het weekend willen meeten wss, kan ik niet met gratis OV reizen. Dus dan ga ik gewoon niet mee. Ik kan het geld beter ergens anders voor gebruiken namelijk
Ik snap het. We moeten maar gewoon wat data neerzetten...en dan kijken wanneer de meeste kunnen en willen. En dan heeft de rest helaas pech. Het gaat gewoon niet lukken om het iedereen naar de zin te maken.
Ik vind spelletjes doen leuk hoor en picknicken ook, maar dit is niet echt het groepje waar ik heel veel geld aan uit ga geven om te kunnen komen snap je?
Ik denk dat je wel een tank benzine rijd op die weg? Das toch al gauw 20 euro dan denk ik? Met OV is het 10,60. Dan komen de kosten van het eten er nog bij, word me gewoon te veel