Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
zodra die gekozen zijn dan worden de groepen gemaakt die in de middag en ochtend willen maar daar gaan we ook vast uitkomen
.
we willen er verder een hele gezellige dag van maken en is verder elke fotograaf vast wel heel enthousiast
want ben net terug
want een vriend van me man wil ook mee en ik heb echt een schijt hekel aan die gozer....terwijl me man t best vind als hij mee gaat
was nog wakker maar wat je zei ben ik mee eens hoor....maar we gaan er gewoon een hele gezellige middag van maken..
dus dat komt echt helemaal goed.
er zijn zoveel amateurfotografen die ook super kwaliteit afleveren 
die ziet ze af en toe over het hoofd niet dat ze weg zal lopen ze zal eerder bij de paarden blijven
pinkie87 schreef:Henj dat vind ik eigenlijk ook wel weer vreemd gezegt als je een echte professionele shoot wil dat je dan femke of ivonka laat komener zijn zoveel amateurfotografen die ook super kwaliteit afleveren
Maar ik laat mijn paard niet los tussen draadjes hoordie ziet ze af en toe over het hoofd niet dat ze weg zal lopen ze zal eerder bij de paarden blijven
maar maakt niet uit.

Lindy1982 schreef:Sja in je eigen omgeving kan je alle soorten paarden vinden
Anders is het zonde voor de modellen en voor mij.

en om dan in t duin te gaan zoeken is als een naald in een hooi berg wil ik dat liever niet hebben (sorry modellen) maar dat risico vind ik wat dat betreft gewoon te groot (mocht iemand het nou wel willen dan moet diegene zelf maar even paaltjes en draad meenemen maar ik wil het risico in ieder geval niet lopen dat we straks iemands paard moeten gaan zoeken
touwtjes kunnen gewenst altijd weg geshopt worden
.
....