Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
naturalwayx schreef:Haha bij mij precies hetzelfde probleemheadseat was er niet ik moest ook schreeuwen, lady was heel erg hengstig! Nahh echt niet normaal :p, lady ging gelukkig ook liggen en ook plat ! En 't zitten werd 't hem ook niet bij lady
, kan dat ook begrijpen omdat ze 't zitten net 1,5 week kan, bij mij stond 't meeste publiek en dat vond ik leuk en vooral alle complimenten na me demo geweldig
.
Daarna nog wat kindjes op lady gezeten onderandere het leukste dochtertje van lindy!
Ik heb er heel erg van genoten, maar weet zeker dat het in september nog beter gaat.
Nista_RX schreef:Heiloo
Mijn demo ging super!Ze ging GELUKKIG uiteindelijk ook liggen, maar zitten werd m niet. Ik snap t ook wel hoor, allemaal erg spannend voor haar
Sita was ook hengstig
Niet heel erg gelukkig. Ik heb eigenlijk de hele demo staan kletsen tegen het publiek, ze waren geintresseerd! Helaas was de headset niet compleet (inbraak) dus moest ik schreeuwen
Ik ga maar zelf n headset aanschaffen denk ik, aangezien we daar misschien vaker kunnen komen (:
Hoe ging jouw demo? Ik had onwijs gave foto's gezien!
Nelson17 schreef:Nista_RX schreef:Heiloo
Mijn demo ging super!Ze ging GELUKKIG uiteindelijk ook liggen, maar zitten werd m niet. Ik snap t ook wel hoor, allemaal erg spannend voor haar
Sita was ook hengstig
Niet heel erg gelukkig. Ik heb eigenlijk de hele demo staan kletsen tegen het publiek, ze waren geintresseerd! Helaas was de headset niet compleet (inbraak) dus moest ik schreeuwen
Ik ga maar zelf n headset aanschaffen denk ik, aangezien we daar misschien vaker kunnen komen (:
Hoe ging jouw demo? Ik had onwijs gave foto's gezien!
Dat is wel echt heel dichtbij! Waar staat jouw paard?
lekker dat het goed ging