Dus vanavond it is? Zonnebloem, ik kan je ook wel oppikken van station Haren, dat je op de fiets mee gaat vanaf Misty en dan in Noordlaren op een paard van Tinkerplein stapt? Gaan we gewoon iets eerder.
Sok
Geplaatst: 04-07-12 11:01
Sodeletuut schreef:
Dus morgenavond 8 uur. Komt dat jullie ook uit, Zonnebloem en Sok? En hoe zit het met de rest?
Bij Tinkerplein toch? En dat is als het goed is als je Appelbergen uit komt meteen om de hoek daar bij dat grote restaurant, toch? Iig daar ergens?
Berdien
Geplaatst: 04-07-12 11:08
Ik haak af, weet echt niet hoe laat de monteur komt en daarnaast wil ik ook een beetje op tijd weer thuis zijn ivm hele drukke dag morgen. Ben nog steeds helemaal in voor een ritje, maar liever op een andere datum. Begreep van Carolien (tinkerplein) dat zij ook niet mee gaat.
Aawww Maar dat kan geregeld worden hoor, ook zonder Boktrit. Kom je toch gewoon een keertje langs? Als je een laddertje meeneemt kun je hem ook nog aaien
Het is ook wel wárm hoor
tinkerplein
Geplaatst: 04-07-12 22:35
Berdien en ik willen vrijdagavond een buitenritje maken Carmen,kom je toch ook gezellig? Kunnen we gelijk plannen maken voor een nieuwe boktrit.
En mijn bekken gaat alweer beter,gewoon eigenwijs van me om van de vier dagen er drie te gaan rijden ,maar t is zo leuk!!!!
Nou mijn boktrit was heel geslaagd. Vriendin is meegegaan, en we hebben lekker gereden. Ben nog langs de stal van Sok gereden.
Berdien, lijkt me leuk haha! Met laddertje kom ik vast wel bij zijn hoofd hahaha!
Vrijdagavond gaat helaas niet lukken Tinkerplein, dan ga ik uit eten, jammer, was liever gaan rijden. Fijn dat het alweer beter gaat met je bekken, en idd, paardrijden is leeeuk!
tinkerplein
Geplaatst: 04-07-12 23:35
Tsja ,dan moet ik het maar met Berdien en Flynn doen he?