De datum is dus 29 juli geworden! Ik denk dat we het gewoon op het weekend moeten houden, dat is het makkelijkst
Misschien kunnen we gewoon rond half 11 op hoekelum afspreken? Dan rijden we gewoon tot een uur of 12 en dan houden we dan gewoon even pauze (Ik kan drinken voor iedereen mee nemen in de kar en ik denk dat iedereen wel even voor zijn eigen eten moet zorgen, dit kan evt wel bij mij in de kar als iemand wat mee wilt nemen)
Leuk! Haha we zijn niet met zo heel veel mensen, dus ik haal gewoon 3 flessen frisdrank ofzo denk ik Die kosten toch niet veel dus betaal ik zelf wel
Wiwabalia
Geplaatst: 26-06-12 11:17
@ Fairytail, het zijn niet alleen ''kinderen'' die meegaan, ik werk gewoon full-time, en degene die mij moet brengen (pa) werkt ook.
Leuk, wat is het precieze adres waar we verzamelen? De kaas boerderij Hoekelum? Ik weet niet waar je de trailer mag laten staan.
Edit: voor de route persoonlijk zou ik het wel leuk vinden om ook de hei mee te pakken, mooie brede paden en afwisselend met een stuk bos, super om te rijden.
Laatst bijgewerkt door Wiwabalia op 26-06-12 11:19, in het totaal 1 keer bewerkt
vooralsnog ben ik er ook bij ik heb alleen geen idee hoe ik vanaf mijn wei in hoekelum kom haha. Ik moet nog wel even afwachten want ik ben 2 augustus jarig en ik weet niet wanneer ik het vier, maar dat zie ik dan wel
29e wordt hem niet voor mij, maar veel plezier allemaal!
Elegance_
Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-12 13:50
Elegance_ schreef:
Lijst van mensen die mee willen:
Elegance_ (Denise) met Elegance
Lijst stond al in het topic haha Iedereen graag even invullen
@ franka: Jij staat toch in dat grote weiland vlakbij het "hondenveldje" (dit open plek in het bos) ? Dan kan je door het bos rijden, maar ook door de woonwijken.
horses_m
Geplaatst: 28-06-12 13:36
Elegance_ schreef:
Elegance_ schreef:
horsesm (mandy) met Elegance, denise (huifkar) Elegance_ (Denise) met Elegance
Elegance_
Geplaatst door de TopicStarter: 28-06-12 13:40
Even voor de mensen die met mij mee willen op de kar: Ik weet nog niet helemaal zeker of ik met de kar ga, ik denk het wel, maar ik moet wel even goed over de route na gaan denken dan.. op sommige paden valt er nl bijna niet te rijden met de kar.
Wiwabalia
Geplaatst: 28-06-12 14:13
Elegance_ schreef:
horsesm (mandy) met Elegance, denise (huifkar) Elegance_ (Denise) met Elegance xx_kelly_xx (Kelly) met Wiwabalia, onder het zadel
@ Elegance, ik persoonlijk zou dan misschien rijdend meegaan, dan ligt het tempo imo hetzelfde, denk bijv. aan een stuk galop (denk ik, ik heb geen ervaring met mennen, dus sorry als ik het verkeerd zie).
En in het bos zijn de paadjes wat smaller dan op de Hei. Op de hei is het wel weer perfect mennen (en rijden) alleen in het bos niet overal.
Tempo maakt niet uit dan blijft gewoon hetzelfde, opzich zijn de paden breed genoeg alleen ik weet dat er op 1 stuk een hek staat waar ik niet langs kan daar zou ik dan een stukje om moeten rijden. Juist omdat we over de heide gaan ben ik aan het twijfelen, daar zijn de paden nl erg muil. Maar ik kijk wel even wat ik doe
Okee, ik heb geen ervaring met het mennen, dus vandaar.
_xManadisx_
Geplaatst: 28-06-12 15:14
Elegance_ schreef:
horsesm (mandy) met Elegance, denise (huifkar) Elegance_ (Denise) met Elegance xx_kelly_xx (Kelly) met Wiwabalia, onder het zadel _xManadisx_ (Franka) met manadis onder het zadel