Oja Joyce. Ik heb vorig jaar ook al eens contact met haar gehad over Horse Agility. Ik zou een keer gaan kijken als ze weer training hadden, maar dat ging toen een aantal keer niet door. Het lijkt me erg leuk om dat ook met Buster te gaan doen.
Horse Agility lijkt me ook leuk inderdaad! Of Natural Horsemanship grondwerken, dat je je paard met je lichaamstaal al een kant op kunt sturen vind ik ook erg gaaf.
Geplaatst: 06-07-12 22:48
auw
Lonan
Geplaatst: 06-07-12 22:48
NH....
Dat zouden Henriette en ik wellicht kunnen regelen met Janet Bos, bij janet op stal. Dan kunnen mensen ook hun stinker meenemen. En wie een nachtje extra wil blijven, dat kan ook wel geregeld worden. Maken we er een weekendje van.
Dat klopt... Dat laat ik aan jullie over, als er meerdere mensen zijn die het leuk vinden, dan wil ik wel even met haar bellen over data's en prijzen. ( ze is best druk maar als we op tijd reserveren dan moet er wel wat haalbaar zijn). Overnachten, hier kunnen zat mensen slapen, en anders kan er nog wel een tent in de tuin ook . En dan dag later nog even een buitenrit ofzo, en weidegang is voor 1 nachtje/ 2 dagen ook wel te regelen hiero.
T lijkt me super leuk om te doen met Sal maar dat wordt nu geen succes. Als ik zo naar de prijslijst kijk, vind ik dat wel een hoop geld om het met een ander paard te doen..
Lonan
Geplaatst: 08-07-12 22:57
Prijslijst, we kunnen ook prive groeps lesjes nemen, en in een groep is dat veel voordeliger, dat doen de meiden op de tinkerstal ook, die krijgen regelmatig lesjes. Dat komt wel goed.
Hoe gaat het met Sal Jellie ?
Jellie
Geplaatst: 08-07-12 23:09
Dat scheelt t wel als het wat voordeliger kan
Sal gaat vooruit gelukkig.. we zijn op de goede weg. Mogen hem een beetje rijden alsof t een jong paard is.. Die momenten zijn echt goud waard
My Little Green Bag: Een verrassende workshop: van oude verpakkingsmaterialen worden hele originele eco-vriendelijke tassen gemaakt. Modieus en origineel. In deze gezellige workshop waar veel gelachen wordt, kijkt uw groep met hele andere ogen naar verpakkingsmaterialen die in onze Westerse wereld zo in de prullenbak verdwijnen! Kom je met de afdeling of met een organisatie? Neem dan (in overleg) verpakkingsmateriaal van de zaak mee en er wordt leuk op ingespeeld! Kom je met een vrijgezellenfeest? Neem dan wat verpakkingsmateriaal mee van de favoriete winkel van de gelukkige! Tijdens de workshop zijn er ook drankjes, die bij de pakketprijs inzitten.
Diner: tapas eten: Lekkere Spaanse tapas, met meer dan voldoende brood met alioli en pestoen dipsausen. Denk bijvoorbeeld aan nachos gegratineerd met kaas en tomatensalsa, patatas bravas, kipkluifjes met BBQ-saus, spareribkluifjes, zalmfilet met cherrytomaatjes , uienringen in bierbeslag en pastasalade met gegrilde kipfilet.
Tijdsduur van dit uitje: Workshop: 2 uur Diner: 1 uur
Dit uitje is zeer geschikt voor: U denkt wellicht: alleen voor modepopjes tot natuurfreaks, maar dat is natuurlijk niet zo. Het is een hele gezellige workshop, bijna voor iedereen. Dus ook voor uw afdelingsuitje, groepsuitje, familiedag, bedrijfsuitje, personeelsfeest, vrijgezellenfeestje, bedrijfsfeest en alle andere uitjes, feestjes en verjaardagen. Eigenlijk voor iedereen in Groningen!
Onze prijs per persoon: €40,- exclusief drank tijdens het diner (de drankjes dienen op de dag zelf in het restaurant afgerekend te worden.)