Dat heb ik met deze al 100x geprobeerd, maar deze kan gewoon niet goed. Scherm van mijn computer wel. Daar bewerk ik ook alles op na, maar daar zit geen internet op want dat trekt die computer niet meer.
Het was achteraf pas lachwekkend dat Zoey er vandoor ging Op het moment zelf niet eigenlijk, haha.
Hoe gebruik je 'm dan Mar?
Mijnt
Geplaatst: 10-06-12 20:10
rommulus
Geplaatst: 10-06-12 20:17
Zooo ik weer wakker heb even een uurtje gepakt Heeft niet gewerkt ben nog lammer
Grote pc sluit zich aan bij jullie die heeft vandaag ook de geest gegeven hij wil niet meer opstarten .... En hij was niet eens mee Dus zit nu op mijn nini lapje
Zijn al 2 mooie plaatjes Bassenqua zo'n leuk klein mannetje en dan al zulke praatjes
Ach ik kon sil op een gegeven moment ook sil wel achter het behang plakken en er een gat in beuken maar zijn gedrag was al 300 keer beter dan havelte dus er zat vooruitgang in Ik ben zeer tevreden en vond het echt een relaxte geslaagde dag
Edit : typen gaat me nog niet zo best af
Laatst bijgewerkt door rommulus op 10-06-12 20:21, in het totaal 1 keer bewerkt
Air
Geplaatst: 10-06-12 20:19
Jorinda__ schreef:
Het was achteraf pas lachwekkend dat Zoey er vandoor ging Op het moment zelf niet eigenlijk, haha.
Ik heb nu een spyder Mag onbeperkt, dus als je hem eens wil kalibreren, ben je welkom hoor
Oh, dat is lief van je! Dat moet ik binnenkort dan maar eens doen.
Milan_lover
Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-12 20:26
Lekker bezig Ilona!
Ja, slim
CoronaLime
Geplaatst: 10-06-12 20:27
Rommulus (naam kwijt ) lekker geslapen? Ik ben er ook net weer wakker, stem weg, koorts terug..
Nog iets geniaals beleefd in de trein, moest zo hard lachen! Kwam zon hiphop kerel in de coupe zitten, harde muziek aan.. Zon giga wijde broek, ang wijd shirt, mega vest en zn jas omgeknoopt als een cape.
Komt de conductrice. Zo, jij komt even een tovertrucje laten zien? droog hoofd* huh? Ja met je cape! Oja... *kijkt dom verder * En die conductrice moest zo erg haar lachen inhouden
Helaas geen foto, zo jammer dat een spiegelreflex zo'n geluid maakt als je afdrukt, anders hadden jullie mee kunnen lachen, het was zo ontzettend potsierlijk