Ik denk niet dat het mij gaat lukken om te komen, ik hou nog een paar slagen om de arm, maar mijn schoonmoeder moet vandaag weer naar het ziekenhuis. Het gaat allemaal niet zo goed met haar, dus we zijn de weekenden een beetje hier in de buurt gebonden.
Ik weet niet vanaf hoe laat we afspreken, maar in de ochtend ben ik er zelf niet Mijn oma komt naar mijn ouders voor haar verjaardag, dus daar moet ik natuurlijk wel even naar toe
Tent, zon, hapje, drankje! Begin er zin in te krijgen! Zullen we binnenkort de carpool en wie neemt wat mee regelen? Hopelijk voor mij niet via mobiel net als nu
Marjo
Geplaatst: 22-07-12 11:20
Euhh meiden...
Ik moet helaas ook afzeggen waarschijnlijk... Ik ben gevraagd om fotos te maken op een menwedstrijd op de manege en aangezien ik daar wel wat bestellingen aan over kan houden wil ik daar wel heel graag heen.
Het lijkt mij het meest makkelijk trouwens als we het net zo doen als bij Sas. Als ieder zijn eigen drinken mee neemt, dan zorg ik voor het vlees Kijken we daarna wel even wat dat gekost heeft en kunnen we dat verrekenen.
dide
Geplaatst: 23-07-12 09:25
Vind ik prima. neem zelf weer een pak ijsthee mee.
En begrijpelijk sas en marjo...
Wie komen er eigk wel?
Janneke zou jij mij een grooooot plezier willen doen? Een zakje afbak pretzels met zuot mee willen nemen uit dld? Die vind ik zoooo lekker centjes krijg je zaterdag gewoon terug
Creatas
Geplaatst: 23-07-12 09:43
Eh, Jij, Kim, Marjo (Mayo) en ik?
Oeh Janneke, daar heeft Kels een punt, jij zit natuurlijk daar met allerlei goeds wat in NL niet is Ben je bekend met de Dornfelder rode wijn (zonne goeikope van onder 3,50 en die is ZOOOOOO lekker )
Wil je voor de zekerheid een nieuwe poll doen voor later in het jaar? Ik vind het eigenlijk ook wel leuk als de andere er ook bij kunnen zijn... Lastig
Ik wil best boodschappen uit duitsland meenemen. maak maar een overzichtelijk boodschappenlijstje
En we kunnen het ook verzetten naar later in het jaar hoor We zijn wel met een klein cluppie zo. Ook gezellig (iig met Kels en Kim, Crea is nog maar afwachten )
ik vind het prima dat het verzet wordt, maar 11 augustus kan ik niet. Verder weet ik nog niet helemaal wanneer ik wel kan. Schoonmoeder voelt zich nu weer beter, maar ik ben er pas gerust op als ze in het verzorgingstehuis zit.