nouu het is heel stom, maar ik heb net vanmiddag al met iemand afgesproken op 30 juni... (is een bbq en zwemding van een vereniging (eindfeest)) dus dan kan ik niet....
lijkt me ook een goed idee dan moet ik alleen wel even uitzoeken hoe volgend jaar alles er voor mij uit ziet in het begin (als ik naar de universiteit ga ) maar komt wel goed!
ikke_draver
Weet er iemand ondertussen al of ie kan 1 - 2 september of liever een ander weekend?
Dan kan ik wel
Eva_Jameson
Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-12 22:25
Top!
Weekend 1 - 2 september: Kyara: Wel Kim: Laat het nog weten Suus: Laat het nog weten Eva: Wel Melissa: Saskia: Linde: Elles misschien?
ikke_draver
Geplaatst: 19-06-12 22:55
Eva_Jameson schreef:
Top!
Weekend 1 - 2 september: Kyara: Wel Kim: Laat het nog weten Suus: Laat het nog weten Eva: Wel Melissa: Saskia: zaterdag 1 sept waarschijnlijk wel (zondag weg & maandag daarna weer begin school ) Linde: Elles misschien?
het weekend van 11 & 12 augustus of het weekend van 18&19 augustus kunnen we meeten hierow ! we hebben dan mijn kamer en we kunnen eventueel ook naar de caravan ouders zeggen dat dit de beste data is want vanwege paard/paarden beleren en wedstrijden enzo zijn alleen deze weekenden nog vrij
als jullie een paar euro betalen kunnen we btw lekker gaan bbq'en
Gaat hem voor mij niet worden helaas! 11 / 12 ben ik ws net terug van vakantie met Suus en ga de 13de weer weg en dan ben ik dat tweede weekend dus ook weg. ):