Ik kan beide data's, maar 18 Augustus is nu natuurlijk al heel snel! Denk dat de 8e van september handiger is?
W.b.t. locatie, bij mij op 't werk (Activiteiten boerderij) organiseren we ook BBQ'S! Echt super lekker (Ik mag altijd mee eten). Prima verzorgd, bere gezellig! Ben je misschien iets duurder uit (Wat is duur dan he?!), maar heb je dus alles verzorgd en zit je niet met het 'probleem ''bij wie doen we het'' '. Wellicht is dat ook een idee?
Tevens heb je ruime overkapping! Dus zit je ook altijd droog mocht het wel regenachtig zijn.... We hebben er wel man van 120 á 140 personen (Hebben we er wel een extra tent bij), kan prima.
Dan zou de data ook nog verschoven kunnen worden naar eventueel later omdat je niet met open ruimte zit zeg maar.
Het mag hier ook altijd wel, dan moeten we even kijken of we het plastic even over 't terras kunnen spannen. Dan is het wat ruimer, was vorige keer ietsje krap. Kunnen we dan ook even lopen. Volgende week is misschien wat snel, máár het word wel mooi weer..