Western fotomeeting Bergharens Bos (Bij Nijmegen)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

loonew

Re: Western fotomeeting Bergharens Bos (Bij Nijmegen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 16:17

ik rij vanuit maarssen kan misschien wel iemand mee nemen , maar ligt er aan wie er mee gaan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 16:19

Ik wil ook wel iemand ophalen vanaf een (bus)station :).

Killyenn rijdt ook met mij mee(maar die is dat weekend bij mij), dus ik heb nog 2 plekken over. Ik kom vanaf Best.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 16:21

Als er mensen met het ov komen dan kan ik er wel een paar vanaf de bushalte in Deest meenemen. Daar kom ik dan toch langsop.

loonew

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 16:25

o zie nu dat ,mijn zin er heel raar staat, alsof ik iemand van hier niet mee wilt nemen, maar bedoelde mijn familie/groomers

xxNANDOxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 16:44

Ik zag toevallig dit topic, heb dan wel geen western paarden, maar wel twee andere mooie paarden! :)
Als jullie interesse hebben, dan hoor ik het wel!

*En als iemand een westerntuig (over) heeft, dan zouden ze deze misschien ook wel op kunnen!

Stippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 17:10

xxNANDOxx schreef:
Ik zag toevallig dit topic, heb dan wel geen western paarden, maar wel twee andere mooie paarden! :)
Als jullie interesse hebben, dan hoor ik het wel!

*En als iemand een westerntuig (over) heeft, dan zouden ze deze misschien ook wel op kunnen!

Ik heb eventueel wel een western hoofdstel over. verder heeft de shet ook geen western outfit, maar aangezien de rest van de paarden western bereden worden en we die sfeer erg mooi vinden voor de foto's hadden we er western bij vermeld.

shanine

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 17:58

ik heb zelf een auto:-) Is er nog een plekje?

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 18:24

Ts, heb je ervaring mt fotomeetings? Want ik heb het idee dat het zo een beetje chaos gaat worden :o Een fotomeeting vereist aardig wat organisatie en als je zelf met je paarden komt is organiseren erg lastig. Net als zowel fotograferen als een model meenemen, dat is vrijwel onmogelijk.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 18:28

Dat zal wel loslopen, ik heb al 2 fotografen waar ik mijn pony aan kan geven zodat ik ook wat plaatjes kan schieten.

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 18:35

In dat geval ga ik niet mee, ik zie dat echt niet werken. Paarden zijn in principe maar een halve dag aanwezig en fotografen een hele en daarnaast is mijn ervaringen dat modellen altijd druk bezet zijn door fotografen en de fotografen dus ook continue bezig zijn met fotograferen.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 18:38

Je kunt het ook als oefening zien, je zult wel vaker in omstandigheden komen waar het chaotisch of rommelig is en je niet uitgebreid de tijd hebt om foto's te schieten. Althans dat is mijn ervaring.

En daarbij zijn er nog genoeg andere paarden aanwezig, dus wat maakt het dan uit dat er eentje even overgegeven wordt? Beide dames kennen de pony in kwestie, dus ik zie eerlijk gezegd niet zoveel problemen hierin. Maar goed, je moet het zelf weten :)

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 18:43

Oefening met chaos en rommelige omstandigheden heb ik niet nodig, dan ga ik wel naar stal ;) Ik fotografeer al enige tijd semi-professioneel, het is geen broodwinning maar wel een flinke bijbaan, en een fotomeeting is voor mij bedoelt als aanvulling op mijn portfolio. Normaall verdien ik per shoot een ruime 50 á 100 euro en dit is dus een 'weggeefertje' wat dat betreft, dan zie ik ook graag een goedgeorganiseerde meeting met leuke, interessante paarden. Ik moet er zelf wel wat aan hebben :j

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 18:45

Tjah zoals ik al zei dat is je eigen keuze. Als meer mensen er moeite mee hebben laat ik mijn pony wel thuis. Ik zie zelf het probleem niet zo dat dit meteen tot chaos zou leiden, maar dat zal wel aan mij liggen dan. Zelf heb ik ook al honderden leuke foto's van mijn eigen paarden dus ik hoeft er niet perse foto's bij, ze leek me alleen een leuke aanvulling op het westernthema.

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 18:48

Het ging ook niet alleen daarom, ik vroeg me alleen af of ts ervaring had met de organisatie en hoe ze het voor zich zag. Ik zag enkele dingen voorbij komen (waaronder inderdaad dit, maar ook andere zaken) die mij niet heel logisch leken, vandaar mijn reactie.

Kimvicious

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-12 20:58

capopjekop schreef:
Modellen:
Hugo - Belgisch Trekpaard
Bonnie - Shetlander
Kisses - Appaloosa/Quarter jaarling
Raya - Quarter
Joker - Amerikaanse Appaloosa
Jade Sunshine - Duits volbloed kruising
AmberOnder voorbehoud?

Fotografen:
- Kkkaren
- Desiree_1993
- Killyen(Gaat dit nog door)
- DmNqUe
- Capopjekop
- Shanine

Geloof dat het zo weer bijgewerkt is, corrigeer me gerust als dat niet zo is.
Verder zou ik graag willen aanduiden dat deze fotomeeting voor iedereen in principe toegankelijk is. Dus ook voor mensen om te oefenen met hun paardjes en voor beginnende fotografen.
We zullen ergens in de ochtend beginnen in het bos en hier kunnen nog wat kleine dingen aan het tack etc bijgewerkt worden. Er is een ruime rijbak naast het bos dus ook daar is het mogelijk foto's te maken. Dit hangt af van wat fotograaf en model(eigenaar van model) willen. De dag zullen we afsluiten met een drankje zodat iedereen even ervaringen kan uitwisselen van de dag en lekker kletsen over alles wat we gezien en meegemaakt hebben.
Zow volgens mij heb ik alles erin staan. Als iemand nog vragen heeft stel ze gerust ! *\o/* Heb er heeeel veel zin in !

Ohja en @Capopjekop Neem Amber maar lekker mee. Er is altijd wel iemand te vinden die haar vast wilt houden als jij gaat schieten toch?

loonew

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 21:19

Kimvicious ik sta er nog niet bij ... -O-

C_Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 21:24

Ik ook niet

Kimvicious

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-12 21:31

Kimvicious schreef:
Modellen:
Hugo - Belgisch Trekpaard
Bonnie - Shetlander
Kisses - Appaloosa/Quarter jaarling
Raya - Quarter
Joker - Amerikaanse Appaloosa
Jade Sunshine - Duits volbloed kruising
AmberOnder voorbehoud?

Fotografen:
- Kkkaren
- Desiree_1993
- Killyen(Gaat dit nog door)
- DmNqUe
- Capopjekop
- Shanine
- C_Spirit
- Loonew

@Loonew had gemist dat je ook als fotograaf mee zou gaan, excuus ! Je paardje stond wel al in de lijst.
@C-Spirit, wist niet dat 1 juli je schikte maar je staat er bij :D

Verder, als er veel meer modellen komen zullen we de dag in tweeën moeten delen omdat het anders te druk zal worden met de hoeveelheid paarden. Maar mocht dat gebeuren zal ik het tijdig genoeg hier op zetten. Ook zal ik de week ervoor een schema maken voor de fotografen en de eigenaren van de paardjes.

Stippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 21:32

Jullie mogen altijd het lijstje quoten en aanvullen.
En als er mensen zijn die een groom ofzo mee willen brengen die willen helpen/kijken en leren van de fotografen, dat kan altijd van pas komen!

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 21:34

loonew

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 21:51

Ooo ik had scheef gekeken sorry , ben geen goeie fotograaf Hahaha

loonew

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 21:54

Kimvicious

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-12 21:56

Kimvicious schreef:

Aangepast.

Normaal gesproken is er een tekort aan modellen maar omdat er toch wel al veel animo voor is zullen we als er nog veel modellen bij komen gaan selecteren welke het beste bij thema "western" passen om zo het echt thema te laten. Het meest ideaal zou zijn als er nog twee fotografen komen. Dan is het aantal fotografen/modellen gelijk en kunnen we rouleren.
En voor vragen kunnen jullie bij zowel mij als SmidjeJollie terecht. Deze meeting doen we samen.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 22:09

Als we er teveel hebben dan laat ik die van mij thuis. Kan wel eventueel mijn zadel en hoofdstel meenemen dan :)

Kimvicious

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-12 22:12

capopjekop schreef:
Als we er teveel hebben dan laat ik die van mij thuis. Kan wel eventueel mijn zadel en hoofdstel meenemen dan :)

We kijken wel even hoe het loopt :D Maar maak in ieder geval de 24ste een schema dus dan is er voor iedereen zekerheid. :D *\o/*