[Besloten] Vwo eindexamenfeestje

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xCathy

Re: [Besloten] Vwo eindexamenfeestje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-12 10:35

Stel we gaan naar Nijmegen, dan is het wel gezellig om met zoveel mogelijk te reizen toch! :))
Als ik ns.nl moet geloven, dan kan ik:
- Hillegom - Heemstede-Aerdenhout- Amsterdam C - Den Bosch - Nijmegen
of - Hillegom - Heemstede Aerdenhout - Amsterdam C - Utrecht - Nijmegen
of - Hillegom - Leiden C - Utrecht - Nijmegen

Kan ik mooi iedereen ophalen, ben ik de bezemwagen :')

Douce

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-12 10:43

Ik kan vanaf breda rechtstreeks naar nijmegen, gaat via den Bosch denk ik.

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-12 10:53

Als ik naar Nijmegen moet:
Schiedam > Rotterdam > Utrecht > Nijmegen
dus 3x overstappen, maar kan ook in de metro blijven zitten tot Rotterdam :)

Cathy: kan je mij mooi oppikken in Utrecht, of bij mij instappen in Leiden!

Voor Amsterdam kan ik gewoon vanaf Schiedam/Rotterdam de intercity naar Amsterdam nemen!

Sanned

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-12 11:01

mar_fay schreef:
Sanned schreef:
Naar Amsterdam vanuit Hellevoetsluis duurt ook wel even, ik spreek uit ervaring :+ (ik heb om het jaar een zeilwedstrijd in Hellevoetsluis). Maar vooral het eerste stuk, als je eenmaal in Rotterdam bent is het wel oké.
Ik ga vanuit m'n vaders huis met de trein naar school, ik ben ook een echte treinreiziger. Al moet ik zeggen dat de lol er wel af gaat als je het drie keer in de week doet, zes jaar lang...
Maar lange stukken, zoals naar Nijmegen, vind ik altijd wel leuk.
Hoe komen we nou opeens op treinen?

Over hoe jullie bij ons zouden komen - en hoe lang dat wel niet duurde/duurt voor sommigen ;)

Haha, oké :P

Oh, Cathy, das wel erg veel overstappen! Ik kom naar Nijmegen sowieso langs Utrecht Centraal, welke van de 5 verschillende routes ik ook neem. Soms mag ik blijven zitten, anders moet ik daar overstappen. Maar ik moet sowieso minsten één keer overstappen, met een maximum van vier keer :P

Nienkex

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-12 11:18

Met de trein naar nijmegen moet ik in amersfoort instappen, en op utrecht overstappen.
Amsterdam is voor mij zonder overstappen

Marloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-12 11:20

Wij hebben het superluxe Nien! :))

mar_fay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-12 12:07

Sanned schreef:

Oh, Cathy, das wel erg veel overstappen! Ik kom naar Nijmegen sowieso langs Utrecht Centraal, welke van de 5 verschillende routes ik ook neem. Soms mag ik blijven zitten, anders moet ik daar overstappen. Maar ik moet sowieso minsten één keer overstappen, met een maximum van vier keer :P

Maar ik kan altijd rechtstreeks naar Hoofddorp/Schiphol (naar mijn opa :P) en die gaat door naar Amsterdam/Den Helder (geloof ik). Die kun je dan toch ook pakken? Of bedoel je dat je in Amsterdam moet overstappen?
Zijn er eigenlijk mensen met een kortingskaart hier?

s1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-12 12:32

Ooo ik had het meetingtopic ook gemist!
Ga zo ff de data invullen :)
Ik moet Apeldoorn>Zutphen>Nijmegen is een uur en tien minuten, goed te doen! :)

Golan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-12 12:32

Ik ben te lui om dat hele ding in te vullen, maar 19 juni kan ik wel haha :)

mar_fay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-12 12:35

Golan schreef:
Ik ben te lui om dat hele ding in te vullen, maar 19 juni kan ik wel haha :)

Ik merk het: 19 juni ''ja'', rest van de data ''liever niet'' :')

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-12 15:37

Gezellig iedereen komt over utrecht :D ik heb nog geen zicht op datums ivm werk, chillen, examenfeestjes en nog fotoshoots dus van mij horen jullie het later wel :)

Pferdelove

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-12 18:17

Ik meld me ook even weer hier, was het topic kwijt haha!
Ik heb hetzelfde als Bente, maar is wel te doen, ik heb al vaker moeten overstappen dus dat gaat goed komen :)

Sanned

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-12 23:33

mar_fay schreef:
Sanned schreef:

Maar ik kan altijd rechtstreeks naar Hoofddorp/Schiphol (naar mijn opa :P) en die gaat door naar Amsterdam/Den Helder (geloof ik). Die kun je dan toch ook pakken? Of bedoel je dat je in Amsterdam moet overstappen?
Zijn er eigenlijk mensen met een kortingskaart hier?

Amsterdam heeft 9 stations :+ Dus ja, ik moet of binnen Amsterdam overstappen, of ergens verderop op de route. Maar ik vind het niet zo'n ramp :)
Geen kortingskaart helaas...

Het wordt waarschijnlijk de 19de dan toch?
Weten we al waar?

mar_fay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-12 10:20

Laten we het houden op de 19e. Dan kan iedereen, een liever niet, maar in principe dus wel (lijkt me).

Iedereen is al druk bezig om te kijken hoe ze naar Nijmegen kunnen komen haha :').
De meeste mensen die hun voorkeur hebben uitgesproken op datumprikker die gaan toch voor Nijmegen en enkelen voor Nijmegen en Amsterdam. Hier werd ook al genoemd dat uitgaan met zo'n (grote) groep niet echt handig is, we zijn in elk geval al met 12 mensen. Ik denk dat het dus Nijmegen wordt, maar misschien zijn hier mensen die dat helemaal niet handig vinden: geef dat nog even aan :).

Overigens spreken we hier vrolijk over Nijmegen, maar zoals ik al had aangegeven woon ik daar zo'n 15 km vanaf. Het dorpje heet 'Kekerdom' (en het gemiddelde van de bevolking is inderdaad niet zo slim) en er gaan doordeweeks twee bussen naar toe, om het half uur, een 'snelbus' en een 'regiobus' (die door de meeste dorpen rijdt). Deze laatste doet er 3 kwartier over, maar dan kan ik jullie wel al eerder ergens oppikken en duurt het alsnog een half uur, net als de eerste. Als mijn vaders rooster bekend is kunnen we uiteraard kijken of we jullie van het station in Nijmegen kunnen afpikken.

Douce

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 11:12

Haha ik heb het ook over "ik kom van breda" maar woon daar ook zo'n 17 km vandaan.
Ik heb trouwens geen tent, hoogstens een slaapzak. Misschien hier ook een lijst plaatsen met wie wat en hoe en korting (ik kan korting regelen, Breda-Nijmegen rechtstreeks weet niet welke stations ik precies passeer)

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 12:20

19Juni of juli? Sorry heb de datumprikker niet gevolgd haha. Ik vind het prima maar ik laat me hopelojk wel door mm ouders vervoeren haha en ligt er gewoon even aan of ik geld heb dan, dus ik sluit me wat later aan bij de definitieve plannen O:)

s1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 12:46

Ahhh leuukkk ik heb er zinin! :D
Wat moeten we allemaal meenemen?

Sanned

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 13:12

19 juni is het
Oké, Nijmegen it is :D (al is Amsterdam ook heel leuk hoor O:) )
En ach, wat maakt een half uurtje extra nou uit als je toch al een paar uur onderweg bent ;)

Ik heb een tent/slaapzak/luchtbed dus ik ben voorzien. Het is een tweepersoons tentje, niet heel ruim maar er past dus nog iemand anders bij.

Ik heb er ook zin in :D

Touchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 22:15

Ik zie net wel dat 19 juni wel precies bij de herkansingen valt (zijn 19 en 20 juni). Nouja de meesten zullen toch wel slagen :)
Ik blijf niet slapen dan, maar dan kijk ik nog wel even hoelaat ik weg kan.

mar_fay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-12 21:09

xMarloess schreef:
Ik zie net wel dat 19 juni wel precies bij de herkansingen valt (zijn 19 en 20 juni). Nouja de meesten zullen toch wel slagen :)
Ik blijf niet slapen dan, maar dan kijk ik nog wel even hoelaat ik weg kan.

Dat zat ik ook net te bedenken... Als er (veel) mensen met herkansingen zijn, moeten we er misschien nog maar even naar kijken. Herkansingen zijn wel 's middags en vooral op de 20e, dat scheelt dan weer :+

Ik heb in de aanbieding:
-een wei, met paarden. Niet dat dat verder belangrijk is.
-5-8 matjes, meer is te regelen
-enkele slaapzakken (4?)
-twee tenten voor 2 personen, als je goed propt zelfs tot 4 :D
-een barbeque-plek.
-eventueel zelfs een caravan en met warm weer kunnen we ook gewoon met z'n allen in de hooischuur gaan liggen (die is toch leeg).

Ik zorg dat ik bijtijds alle spullen in huis heb en weet hoeveel het in totaal heeft gekost, zodat jullie van tevoren weten hoeveel geld je mee moet nemen :).
Ik heb ook een kortingskaart. Misschien kunnen we daar nog iets mee regelen.

Is het handig om even alle e-mailadressen te verzamelen? Stuur maar even een pb'tje naar mij, dan heb ik straks alles bij elkaar en kan ik ook alle gegevens doorsturen, die zet ik liever niet open en bloot op internet ;) .

mar_fay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-12 15:47

Laten we als reservedatum (als teveel mensen herkansing hebben) de 21e aanhouden. Er kunnen dan 7 van de 12 mensen, 3 liever niet en 2 niet. Dat zijn er dan nog het meeste. Dus van 21 op 22 (voor wie blijft slapen).

Er zijn er nu 12 die datumprikker hebben ingevuld. Ik dacht echt dat we met veel meer in het topic zaten O:) maar ach. Komen er dan ook maar 12 mensen? Dan zou het feest niet doorgaan op de 19e als er (meer dan) DRIE mensen herkansingen hebben.

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 16:24

Als ik geen her hoef te doen, kies ik voor nijmegen! Is het goed als ik later opgeef of ik eventueel blijf slapen?

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 19:50

Oja ik moet zeggen dat de 19e ook niet heel prettig is in verband met herkansingen op die dag en wel 2,75 uur reistijd.. Dan zal ik dus (als ik überhaupt moet herren) later komen..

mar_fay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-12 21:33

Blijven slapen kan altijd, geen probleem. Alleen zorgen dat we genoeg tenten hebben ;)

Volgens mij zijn de meeste herkansingen op de 20e... Daarom was het zo 'onhandig'.

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 22:33

De talen en ik geloof kunst en filosofie zijn op de 19e.. Dus het wordt echt even afwachten of ik moet herren en welk vak, voordat ik kan zeggen of het gaat lukken :-)