Mensen uit Gelderland/ Achterhoek???

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Pasha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-03 15:55

Oeeehhh dat klink goed!!!
Mij maakt het kwa eten niks uit!!
Maar ik hoop zeker wel dat er heel wat mensen komen!!

ennuh Ctal, het is in Westendorp!!

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 17:09

uhm.. ja.. dat eten enz klinkt goed! (Hanna ik pb je als ik dit af heb Knipoog) ennuh... wat doen we nou met het rijden? Ik dacht zelf misschien aan wat anders.. van het voorjaar.. een boktmeeting voor alle bokkers die willen komen.. en dan miss naar Six Flags ofzo? lijkt me ook erg leuk, omdat nu (denk ik) een heleboel bokkers hun eigen paard NIET mee krijgen, ik zag er net al 1, + ikzelf.... (mja mn stalen ros is dr wel.. maar das minder leuk natuurlijk......)

Gretzzz... jullie horen het!

IngridHar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 21:18

He leuk ik wil ook wel mee. Alleen in het voorjaar word het lastig voor mij. Mijn pony is namelijk drachtig. Ik volg dit topic wel en dan zie ik wel wat de datum word Haha!

Ing__

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 09:15

Shanna16 schreef:
uhm.. ja.. dat eten enz klinkt goed! (Hanna ik pb je als ik dit af heb Knipoog) ennuh... wat doen we nou met het rijden? Ik dacht zelf misschien aan wat anders.. van het voorjaar.. een boktmeeting voor alle bokkers die willen komen.. en dan miss naar Six Flags ofzo? lijkt me ook erg leuk, omdat nu (denk ik) een heleboel bokkers hun eigen paard NIET mee krijgen, ik zag er net al 1, + ikzelf.... (mja mn stalen ros is dr wel.. maar das minder leuk natuurlijk......)

Gretzzz... jullie horen het!

iets anders is ook wel leuk Lachen voor de paardloze mensen.. misschien iets zoeken waar we wel paarden kunnen huren?

Ctal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 09:22

Pffieuw najah ik ga niet helemaal naar westendorp met mn pony, onze auto zuipt als n ketter, dat wordt veels te duur Tong uitsteken, of eigenlijk kan ik mn moeder nooit zo gek krijgen om me te brengen.

Ing__

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 09:24

na ctal hup ga je mams overhalen Tong uitsteken

boemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 13:38

Als het in de buurt is (Westendorp is prima) en het met paard is, dan ben ik ook van de partij. We zijn wel weer eens aan een buitenrit toe.

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 22:33

k ben benieuwd wat dit gaat worden..

zeguuhh buster, hanna en pasha.. wordt die vergadering morgen nou nog wat????

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 22:37

hmmz, als je gehuurde pony's mee gaat nemen dan weet je nooit wat je kunt verwachten, je kent die hele beesten niet en weet niet hoe ze reageren op dingen,
en wij kennen elkaars paard ook allemaal niet,
je kent je eigen paard het beste en die kun je als het goed is in de hand houden, maar als we gehuurde paarden mee gaan nemen...

Pasha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-03 00:45

boemel schreef:
Als het in de buurt is (Westendorp is prima) en het met paard is, dan ben ik ook van de partij. We zijn wel weer eens aan een buitenrit toe.

Heeell Leuk!!

Pasha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-03 00:45

Shanna16 schreef:

Ik denk niet dat ik het morgen ga redden,
*** school Boos!

Ctal

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 09:51

SuperRoos schreef:
hmmz, als je gehuurde pony's mee gaat nemen dan weet je nooit wat je kunt verwachten, je kent die hele beesten niet en weet niet hoe ze reageren op dingen,
en wij kennen elkaars paard ook allemaal niet,
je kent je eigen paard het beste en die kun je als het goed is in de hand houden, maar als we gehuurde paarden mee gaan nemen...

Ze geven heus wel brave diers mee, lijkt mij.Als ik nog zou meegaan, najah de merrie die ik meeneem is ook elke dag anders, en dan ook totaal anders.(in t bos dan)

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 11:46

Pasha"]
[quote="Shanna16 schreef:

*** school Boos!
[/quote]

DAMN Boos! wat moet ik dan? de hele dag binnen zitten, kranten doen *uuhh illegaal tis zondag Schijnheilig * en LEREN?? ik heb OOOOOOK toetsweek hoor morgen! das juist goed als je dr ff uit bent!!

en anders kom ik je halen in Harreveld Laura! Je hebt mooi lange haren kan ik je zo meesleuren Haha! hehe nou ????

Ing__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 21:26

maar wat is nou het idee Haha!

en op plaatsen waar je paarden kan huren zijn ze meestal wel erg braaf...

Biepmiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 08:48

En als je even rondvraagt?
Die mensen uit Silvolde met hun friezen staan goed bekend.

pacster

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 10:23

ikke ook mee.. is bij mij uit niet zow ver naar de slangenburg.. lijkt me echt heeeeel erug gezellie.. ik hoor de datum nog wel..

Esther

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 10:41

Ik kom ook met mijn knollie. Een boerenkoolmaaltijd na de rit lijkt me lekker. Lekker na het rijden wat warms mjammie.
Ik denk dat het weer in de kerstvakantie flink mee kan vallen. Vaak is het dan beter weer dan in deze tijd. En als het vriest dan houden we het bij stappen en een beetje draven. (Hoe vertel ik het mijn knollie dat ie zich gedraagt???)

Buster

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 11:47

Shanna16"]
[quote="Pasha"][quote="Shanna16 schreef:

*** school Boos!
[/quote]

DAMN Boos! wat moet ik dan? de hele dag binnen zitten, kranten doen *uuhh illegaal tis zondag Schijnheilig * en LEREN?? ik heb OOOOOOK toetsweek hoor morgen! das juist goed als je dr ff uit bent!!

en anders kom ik je halen in Harreveld Laura! Je hebt mooi lange haren kan ik je zo meesleuren Haha! hehe nou ????
[/quote]

En ik maar wachten op telefoon hè...!
Toen nog een poging tot Aaf bellen...
We spreken nog wel een andere keer af voor de 'vergadering'! Haha!

hanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 12:55

Sorry Dames, was dit weekend mobielloos (had hem niet opgeladen) en erg uithuizing. Bel me maar op m'n werk of vanavond na 21.00 uur thuis. zet m'n nummer nog wel even naar Shanna op de PB. De andere hebben m'n nummers als het goed is.
De wedstrijd van Zelhem gaat niet door, wordt februari, zijn te veel westrijden in de provincie rond die tijd ofzo.
Maar wat dachten jullie van 28 december a.s.???? Zo'n mooie laatste zondag in het jaar.
Dat van het fietsen is ook een leuk idee. Kunnen ook e.e.a. combineren. De niet rijders nemen hun fiets mee en de rijders hun paard. Zetten we een leuke route uit en na afloop lekker Boerenkool eten. De paarden kunnen vasstaan in de gang naast de binnenbak indien noodzakelijk.
Maar wie van jullie kan a.s. zondag 9/11 rond 12.00 uur e.e.a. bespreken bij bv. Hofs in Westendorp?

Buster

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 13:36

Ja, 28 december lijkt me wel wat!
Ik probeer dan met Buster en Duke samen te komen, voor degenen op de fiets: Duke vind het leuk langs de fiets mee te lopen, en anders kan hij ook gewoon langs Buster lopen. Ik weet niet of ik tegen die tijd er ook al een nieuw rijpaard bij heb die mee kan, maar dat zien we dan nog wel. Buster is iig van de partij, al is het alleen voor langs de fiets (ivm wintervachtje...!)
Ehm, dat overleg... zondag wordt niks...
Kan het anders een keer door de weeks? Ik ben om 4 uur klaar met werk... We bedenken wel ff wat!

Pasha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-03 14:54

Oeeehhhh Leuk Leuk dat het doorgaat Haha!
Kheb der zin in!!

Ing__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 15:07

maar ehmm hoe kom ik dan aan een fiets Haha!

Buster

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 16:01

gewoon daarnaartoe fietsen Waterkippie!
Kom op: sportief doen!!!

hanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 16:46

Met de trein naar Varsseveld, kun je je fiets meenemen in de trein. Van Varsseveld naar Westendorp is niet zo heel ver fietsen volgens mij..... Dan eerst even uitrusten en dan fietsen......

dola

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 19:05

Hai ik ga ook mee Haha! weet niet waar het over gaat moet nog even de topic lezen Lachen tot zo