ijzere man- meeting... (Vught, N-B)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 19:50

we? tegen mij is dat niet gezegd hoor..
maja da maakt nie uit als het niet slecht weer is ga ik wel mee

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-03 07:23

Eszelon4ever schreef:
haha maja femke had het gister over de drunense duinen (wat ik ook niet wist)

sorry maar dat zei ik niet...

dat was mandy...Haha! die gek heeft altijd leuke/rare ideen!!!

maar ja, iedereen mag van mij mee, maar we zullen nog wel ff moeten kijken wat we doen...

mandybeauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 09:01

Femke_L"]
[quote="Eszelon4ever schreef:
haha maja femke had het gister over de drunense duinen (wat ik ook niet wist)

sorry maar dat zei ik niet...

dat was mandy...Haha! die gek heeft altijd leuke/rare ideen!!!

maar ja, iedereen mag van mij mee, maar we zullen nog wel ff moeten kijken wat we doen...
[/quote]

Tis dat Joyce over jou begon, want ik dacht inderdaad dat ik dat had gezegd, maar begon toen toch even te twijfelen of dat wel zo was.
Enne ik ben niet gek, mar op zijn minst prettig gestoord

MiekSpeciaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 19:32

Nouja.. we horen wel of we op de fiets mee kunnen he Tong uitsteken

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 16:00

jaa je kunt wel zoiezo mee denk ik hoor.. maja ik dat zachte zand moet je of lopen of ergens w88 ofzo

MiekSpeciaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 17:22

Ok.. ik vindt het best.. Tong uitsteken

mandybeauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 18:41

Whaha is dat Drunese duinen gedoe echt een optie. Ik zei ook maar wat, maar toch blijft het een leuk idee. Ik heb makkelijk banketstaaf natuurlijk aangezien ik kan rijden en niet hoef te lopen of te fietsen.
Maar zijn er verder geen fanatiekelingen die een rit met ons willen maken.

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 22:04

whaha ik denk het niet.. we kunnen ff kijke of irma (irre) hier op bokt ook wil Tong uitsteken:D??

Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 22:38

Hoelang is het eigenlijk rijden naar de drunense duinen? Of moeten we daar met een trailer heen?

mandybeauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 22:56

Elke schreef:
Hoelang is het eigenlijk rijden naar de drunense duinen? Of moeten we daar met een trailer heen?

Wij hebben nog nooit een trailer gebruikt om naar de duinen te gaan. Vanaf Joyce en Femke is het zo'n 30-40 minuten rijden op een redelijk rustig tempo. Neem je de grote duinen dan ben je een uur of 5 weg en neem je de kleine dan zo'n 3 uur. Kan het niet precies zeggen aangezien het voor mij ook al weer een tijdje geleden is dat ik er geweest ben, maar ken de weg nog wel. Ik denk zelf dat als we het doen dat we dan beter de kleine duinen kunnen nemen aangezien ik de weg door de grote duinen wat vergeten ben tenzij iemand anders de weg daar goed kent.
Als je door de kleine duinen gaat kom je ook bij duinoord uit. Daar kun je iets drinken en eten.
De grote duinen leiden tot dike piet en de rustende jager.

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-03 10:38

en als we echt de drunense duinen nemen!! daar kun je paarden HUREN, is misschien een optie voor de mensen die toch graag een paard onder hun kont willen hebben!!!

mandybeauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 11:22

Femke_L schreef:
en als we echt de drunense duinen nemen!! daar kun je paarden HUREN, is misschien een optie voor de mensen die toch graag een paard onder hun kont willen hebben!!!

Hé Fem jij bedoelt zeker van de manege Loon op zand. Maar dat is toch een heel eind rijden hoor. Ik ben toen een keer met iemand daar helemaal naar toe gereden te paard door de duinen en dat was is flink eind. Eer dat we er waren was je al een paar uur verder. Zou nu niet eens meer weten hoe je er komt en ik zou ook niet willen rijden dat we ons verloren rijden. Is natuurlijk wel heel avontuurlijk om daar vast te komen zitten en de weg proberen terug te vinden, maar denk dat de meeste het toch fijn zouden vinden de zelfde dag nog thuis te komen.
Hmm merk wel weer dat ik Cheyenne maar eens in conditie moet gaan rijden. Wie weet dat het lukt

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 19:16

ik ken het denk ik wel maja dan gaan we niet te lang (of ruilen) anders krijg ik weer pijn in me reet Tong uitsteken
voor mij hoeven we ook niet zo ver de bossen in want ik weet ook niet de weg Clown

MiekSpeciaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 22:25

Loon op zand heeft leuke paardjes *LOL* ben ik op kamp geweest.. dus das opzich wel een goeie optie.. maar dan moet ik wel medewerking van me ouders hebben.. anders is het wel heel ver fietsen

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 22:27

Drunense Duinen is vanaf de IJzeren Man maar een kwartier rijden ofzo hoor. Echt heel dichtbij. En hele mooie stukken! Je kunt binnen anderhalf uur terug zijn, dat hebben wij vorige week vrijdag ook gedaan, maar door de grote duin duurt het idd wat langer.

mandybeauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 22:58

Rinske schreef:
Drunense Duinen is vanaf de IJzeren Man maar een kwartier rijden ofzo hoor. Echt heel dichtbij. En hele mooie stukken! Je kunt binnen anderhalf uur terug zijn, dat hebben wij vorige week vrijdag ook gedaan, maar door de grote duin duurt het idd wat langer.

Ja ik zeg al, ligt er ook aan op welke manier je ernaar toe rijdt en op welk tempo. Maar van jou uit ben je er helemaal snel. Je rijdt door die woonwijk heen een stukje bus en je al in de kleine duinen.
(en was even een schopje om de aandacht te trekken voor potentiële bijkomers)

smiley

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 18:31

Ik ga als ik kan zeker wel mee, dan kom ik gewoon naar Femke toe gereden en met hun ga ik dan ook verder als dat kan Tong uitsteken

mijntjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-03 14:03

bij manege van Bladel in drunen bedoeld femke, daar kun je idd paardjes huren en is maar een minuut of 10 stappen naar de duinen. als ik kan wil ik ook wel mee! weet alleen niet of ik met rhaan ga....

Liesje_Lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 09:26

Is er nou al een datum enz?

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 12:57

haha volgens mij niet, maar ik wil het ook op tijd weten want er heeft een meisje bij mijn wekr ontslag genomen en dan zal ik wel meer in de vakantie moeten werken maar dan kan ik dat al zoiezo afzeggen

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 19:15

dus word het nu Drunese Duinen? Of ijzere man?

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 19:31

haha alle2.. wij kennen door de ijzeren man en dan komen we bij de drunense duinen uit.. dan zijn we zon 45 minuten verder in een rustig tempo Knipoog

Liesje_Lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 20:14

en voor degene die met de fiets kome?? dat is denk ik niet zo handig door dat zand...

mandybeauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 21:09

Mij maakt het niet uit hoor wat we doen. Rondje ijzerenman is goed en een rondje Drunense Duinen ook. Het laatste is alleen onhandig voor de fietsers, maar voor de ruiters zijn de duinen denk ik leuker.
We kunnen nog gerust even discussiëren aangezien het pas de rit pas rond de vakantie gepland staat.

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 22:34

mij maakt het ook niet uit hoor.. zoveel paarde komen er niet mee.. maar ronde ijzeren man kan ook leuk zijn ja Haha!