Kel zal er dan maar aan moeten geloven dat zijn cross-strand ook een heuleeee groteee dressuurbak kan zijn, hihi! Komt wel goed, ik kan hem houden. (Met een beetje hulp van mijn geliefde pessoabit) Gewoon lekker een rustig ritje over het strand lijkt mij prima hoor, en bar gezellig!!
Haha mijn stuur is redelijk bevestigd ze is mega leergierig en mega eerlijk.. Ze blijft over het algemeen goed bij me
was laatst op het strand aan het wandelen , en er galopeerde paarden voorbij ( redelijk aso ) en ze maakte er weinig van.. Dat er net voor de 8 ste keer op gereden was zat ik er al op zonder zadel op het strand en zonder hoofdstel, wel vrij koel in haar koppie dus, 4 de keer onder het zadel deed ze mee op de NRPS keuring voor best gaand rijpony tussen de Z paarden
naturalwayx
Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-12 23:44
Ik kan vragen of Josien meegaat weet het alleen niet zeker :p, ik zou wel willen proberen met niks te rijden en dan foto's maken met Lady weet alleen niet of dat lukt omdat ze vaak wel naar de groep toe wilt met neckrope kan ik er nog wegsturen maar zonder iets is ze toch wel te slim :p. En Joey leuk dat je mee wilt ! Iedereen is welkom !
Ik wil ook niet crosse op het strand, laatst 1x gedaan, omdat arme ziel echt der energie van de afgelopen weken even kwijt moest. hele terug tocht naar huis gedribbeld. en het zit lekker maar het irriteert na een tijdje ook. maar met hackamore is ze aardig relaxd. zowaar vanochtend hele stukken, 'rustig' gedraafd (wilde bijna de krant bellen)
en idd leeftijd maakt niks uit lijkt mij, ik ben maandag over een week 20. en zo voel ik me nog lang niet, hifi
Ik vind het wel leuk om te crossen, maar sluit me dan wel bij jullie aan als jullie dat liever niet willen . Ik kom denk ik wel zonder zadel dat vind ik veel fijner rijden, ik rij zelf ook bitloos
Beetje laat maar goed.. @ Lindy, ja snap indd dat je niet wilt crossen met zo'n jonkie!
Mijn reus kan ook wel aardig goed model staan Heb een KWPN van 1.73m.. Hij is wel heel snel, wilt heel graag hard, maar is ook makkelijk te houden.. Als ik zeg stap dan stapt hij gewoon, alleen wel snel zeg maar... Trouwens, moeten we niet even kijken van hoe laat tot hoe laat je op het strand mag, en waar je de hele dag mag etc? En is er al een beetje een datum bedacht trouwens?
heb toevallig van de week gekeken, op egmond zee strand enzo. maar daar mag je officieel helemaal niet van 1 mei tot 1 sep op het strand. al doen we dat natuurlijk avonds na 7 uur wel gewoon. maar voor honden staan deze tijden er bij; van 9 tot 19.00 geen honden op het strand.
ja mag ook overdag officieel niet op t strand komen idd alleen voor 10 uur smorgens en na 7 uur savonds...zou opzich wel meewillen heb enkel geen paard om te rijden die van mij is nog niet zadelmak
Ik wil nu wel bespreken waar we nou precies gaan en de datum ja ik weet niet wanneer iedereen kan ? Ik kan bijna altijd wel als er gewoon een goeie datum word besproken en goeie tijden ? Ik denk dat we het beste in de avond kunnen gaan ? Of nouja kan ook in de ochtend en dan daarna de duinen in ? Wilt iedereen die zeker weet even ze naam zeggen