Truste Inge en ja, ik had ook liever wat zuidelijker gewoond, maarja, hier geboren en alles hier in de buurt, werk, familie, paard noem maar op...
Bagheera_206
Geplaatst: 04-05-12 21:27
@Inge: Duikze!
@Marjolijn: In principe kan dat, maar als Lara en Chantal ook met ons meerijden moet je denk ik Sharon even lief aan kijken of ze dan weer de Nissan mee mag net als zondag, want 5 gaat denk ik niet passen in de 107 van Sharon of in Charlotte van mij.
Oh dat is wel een eindje uit de buurt niemand anders in de buurt die toevallig ook deze kant op moet, of misschien een weekendkaart met de trein, zo'n actie
In anna paulowna zou ik je misschien op kunnen halen met de fiets dan is het maar 10 minuutjes fietsen ongeveer naar Inge toe heb verder geen rijbewijs ofzoiest, alleen een scooter.
Marjo
Geplaatst: 04-05-12 21:40
kelliiee1993 schreef:
Hoe vaak heb je nu je theorie al geprobeerd dan? hopen dat je hem dan inderdaad hebt!
Oh dat is echt vervelend! Hopen dat de derde keer wel lukt!
HindaFree
Geplaatst: 04-05-12 21:45
kelliiee1993 schreef:
In anna paulowna zou ik je misschien op kunnen halen met de fiets dan is het maar 10 minuutjes fietsen ongeveer naar Inge toe heb verder geen rijbewijs ofzoiest, alleen een scooter.
Dan is die BBQ er al af voordat jullie bij Inge zijn.
kelliiee1993
Geplaatst: 04-05-12 21:52
hahah succes met fietsen gaat vast goed komen toch!
Nou jullie bewaren vast wel wat voor ons toch?
NathalietjeB
Geplaatst: 04-05-12 21:53
ik heb theorie in 1 keer afrijden 4 keer 1ste een vrouw toen zakte ik vanwege achter een vrachtwagen staan bij stoplicht...heb echt nog steeds geen andwoord gekregen waarom dat volgens haar punt voor zakken was..volgens mij moest ik die auto erin rijden ofzo. 2de was een saggo vrouw 3de keer was t dezelfde als de 2de keer toen zei ik al aan tafel dat ik gezakt was en had ook geen zin meer om te rijden en 4de keer lag er ijs en toen hoefde ik enkel 10 minuten te rijden rondje rotonde en weer naar t cbr toen had ik een man en was geslaagd
mocht ik ook komen ik heb nog plek voor 3 man in me volvo en desnoods gaan er paar in de kofferbak die is ook groot zat. ik rij vanaf heiloo