Fotomeeting omg. Den Haag

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Floepie86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-12 17:11

borrie01 schreef:
lalee gaat volgens mij ook al mee met onze meeting maargoed ze moet uiteraard zelf weten met welke meeting ze mee wil

Ik ga even in overleg met Jitkse, denk dat de definitieve datum 5 mei word.
Dan kan zij nog wel mee als ze wilt, de meeste mensen konden geloof ik 5 mei

Lalee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-12 17:15

borrie01 schreef:
lalee gaat volgens mij ook al mee met onze meeting maargoed ze moet uiteraard zelf weten met welke meeting ze mee wil

Als de datum 6 mei wordt meld ik me hier ook af

Miiejs

Re: Fotomeeting omg. Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-12 17:39

Ik zou graag meewillen met mijn haflinger als het nog kan!
Kon niet precies vinden waar het nu is en het is dus op 5 of 6 mei?

Floepie86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-12 19:22

Ik wacht even op antwoord van Jitkse. Zal vanavond óf morgen hier in t topic posten over de definitieve datum, tijd en plaats.

xEva

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-12 23:53

Ik zou ook wel interesse hebben voor mijn pony Isolan..

Floepie86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-12 14:36

Chantal33 schreef:
Fidele schreef:
Modellen
1 Utixo
2 Utixo
3 zodiacje - Fenna
4 Snoekiej - Denzel
5 _baxter_ - Kevin (als we vervoer kunnen regelen)
6 robesh - Rocky
7 ShadowFax
8 stalgenoot van ShadowFax
9 lovingtweety - Mo ( als het op de vlietlanden is)
10 Bentheee_ Blitz

Reserve
- xEva - Isolan
-

Fotografen
1 Sanne_shelly
2 Lynndenise
3 Jitske
4 hazira
5 Madieke
6 verography (alleen als ik niet voor de HPE word uitgekozen)
7 Lalee_
8 Chantal33
9
10

Reserve
-
-

Floepie86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-12 14:37

xEva schreef:
Ik zou ook wel interesse hebben voor mijn pony Isolan..

Je staat op de reserve lijst ;)

Miiejs

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 17:34

Geloof dat ik me eerder had aangemeld ook nog?

Floepie86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-12 20:06

Miiejs schreef:
Geloof dat ik me eerder had aangemeld ook nog?

Heb even mail doorgekeken en pb box, maar kon niets vinden over een aanmelding van jou

_inge_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 20:13

Kan ik me ook nog aanmelden met mijn pony sjuul? Ik kan alleen 6 mei. Waar willen jullie gaan?

Miiejs

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 20:40

Staat hierboven toch of moest het perse per mail?!

ShadowFax

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 21:00

Ik heb nog heel even zitten nadenken over een locatie.... Bij ockenburg hebben ze ook behoorlijk wat parkeerplaatsen en zit je ook zo op het strand. Nadeel is wel dat ze daar met het strand bezig zijn... Ik weet niet tot hoelang dat duurt. Maar het strand van Wassenaarse slag is dan misschien toch wel beter. Iig geen pernis op de achtergrond :) ik ben benieuwd wat jullie kiezen!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 21:15

Ik denk dat de Wassenaarse Slag of Meijendel de beste optie is. Het is allebei errug mooi. Meijendel heeft ook veel verschillende plekjes, want je hebt er bos en duin.

ShadowFax

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 21:47

Snoekiej schreef:
Ik denk dat de Wassenaarse Slag of Meijendel de beste optie is. Het is allebei errug mooi. Meijendel heeft ook veel verschillende plekjes, want je hebt er bos en duin.

Meijendel is zeker de moeite waard! Ik kan me alleen niet echt een plek herinneren die wat open is. Ik weet wel dat er vlakbij de boerderij wat ruiterpaden fietspaden kruisen. Daar heb je dus een soort van open stuk. Althans wij maakte altijd daar foto's. De rest zijn toch meer bospaadjes, dus leuk voor vooraanzicht, maar foto's van de zijkant lijkt me dan wat lastig. We moeten dan ook wel stukken kiezen met niet al te mullen plekken :o anders komen de gangen van mijn paard niet zo mooi uit :o :D

nomorebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 21:49

Jitske schreef:
Had je ook al nagedacht over locaties en data? Ik weet alleen de plekken bij mijn stal in de buurt; strand bij Monster en recreatiegebied Madestein.

En afhankelijk van datum geef ik ook vast 2 modellen op dan (misschien 3, afhankelijk van locatie) :P

Als het een van deze twee locaties is, ben ik graag van de partij met mijn paardje :-). Andere kant van den haag, dus scheveningen/wassenaar is voor mij geen optie...geen vervoer.
Laatst bijgewerkt door nomorebokt op 09-04-12 21:57, in het totaal 1 keer bewerkt

nomorebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 21:50

ShadowFax schreef:
Ik heb nog heel even zitten nadenken over een locatie.... Bij ockenburg hebben ze ook behoorlijk wat parkeerplaatsen en zit je ook zo op het strand. Nadeel is wel dat ze daar met het strand bezig zijn... Ik weet niet tot hoelang dat duurt. Maar het strand van Wassenaarse slag is dan misschien toch wel beter. Iig geen pernis op de achtergrond :) ik ben benieuwd wat jullie kiezen!

Is al lang en breed gereed.......zijn nu enkel aan fietspaden aan het werken. De zandmotor is een hele leuke locatie.....water en zand om je heen en geen pernis op achtergrond....
Laatst bijgewerkt door nomorebokt op 09-04-12 21:51, in het totaal 1 keer bewerkt

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 21:51

Ik red alleen vlietlanden, heb zelf helaas geen trailer en de rest is te ver lopen

zodiacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 23:15

De zandmotor is imo geen optie.
drijfzand langs het water en in het midden te mul om
veilig te kunnen galoperen.
al is er op kijkduin wel voldoende parkeer plek maar meer richting
de boulevard is het ook drukker.

uithof is ook wel een mooi afwisselend park.
gras heuvel in het midden, wat bospaden en grasveldjes.

Al ben ik natuurlijk voor de Delftse Hout, scheelt weer een trailer regelen ;)

nomorebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 07:47

Zandmotor vanaf het schelpenpad is prima te doen, als je de buitenkant (langs zee) aanhoudt...daar niet mul en geen drijfzand. Rij er geregeld. Pas drijfzand daar waar zandmotor strand weer raakt en meer dus sluit. langs duinen is het idd mul. Probleem bij schelpenpad is meer het parkeren.
Dinnetje van mij is vanuit gemeente verantwoordelijk voor dat project en kent dus van de hoed en de rand.....

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 08:31

OKHannes, ik ken het strand daar niet, dus ga uit van wat jullie vertellen. Maar je moet er wel rekening mee houden dat we met ruim 10 paarden op het strand zijn die niet alleen maar rechtuit langs de zee rijden he? Ik weet niet of je wel in de knel komt met het drijfzand wanneer je meer het strand op gaat?

Edit: Of wacht, is de zandmotor bij Monster? Dan is er imo namelijk genoeg plek daar. Je kan alleen heel slecht parkeren...
(voor ons geen probleem. Thuiswedstrijd :+)

ShadowFax

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 09:00

wij waren een maand geleden op het strand bij ockenburg en zagen de zandmotor ook liggen. We zijn er toen niet op geweest puur omdat we dat stuk niet kende. Tenminste als dat de zandmotor is? (maar ik heb net gegoogled en volgensmij is het dat stuk). Je kan dan parkeren bij camping ockenburg, helemaal aan het eind van de magchiel vrijenhoeklaan. Opzich zou de zandmotor wel oke zijn, denk dat we daar weinig mensen tot last bezorgen omdat het echt een soort stuk 'afgesloten' strand is. Kan je vanaf de zandmotor wel de zee in? (galopperend door de branding :p )

nomorebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 09:15

Ja dat is de zandmotor.....als ik nog bij rijtje zou mogen aansluiten voor mij ook thuiswedstrijd.
Vanaf ockenburg kan je de zandmotor niet op...daar drijfzand, Ook langs de "binnenmeren". En lijn langs duinen zwaar zand,......Zoals ik hierboven aangaf, kan je de zandmotor prima op vanaf het schelpenpad in monster. Daar ook prima de ruimte om foto's te maken zonder direct met drijfzand te maken te hebben. Alleen is parkeren een probleem en da's jammer......
Een alternatief zou kunnen zijn om bij de reddingsbrigade bij monster het strand op te gaan. Daar is volgens mij voldoende parkeerplek en strand is daar mooi breed

Camping ockenburg is voor foto's bij kijkduin ook heel mooi maar als het mooi weer is, is het echt te druk om daar rustig met 10 paarden foto's te maken.....en met een beetje pech zijn ze heel druk aan het kites op het eerste binnen meer vd zandmotor (vanaf kijkduin) en ligt het strand vol met kites (drie weken geleden gehad..niet leuk, je ziet draden vd kites die op strand liggen niet over strand lopen...gevaarlijk)

borrie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 09:48

houden jullie er wel rekening mee dat je op veel plaatsen niet mag komen op het strand!
daar zaten wij met de meeting ook mee te klooien.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 10:33

Ik ben 1x op een fotogravenmeeting geweest, maar je hebt echt behoorlijk veel ruimte nodig hoor. Je moet dat niet onderschatten. Je hebt ook niet alleen te maken met de groep en de fotografen, maar ook met mensen die aan het wandelen zijn, of hun hond uitlaten oid. Als je een klein gebied hebt, hinder je gauw andere mensen of hinderen ze jou (door bv in beeld te lopen)

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 10:45

In Katwijk hadden wij inderdaad ook echt een behoorlijk stuk strand in beslag. En er ging er ook nog een aan de hol in zn eentje! Als dat op een klein stukje gebeurt en er komt een wandelaar aan ben je de sjaak..