Er is nog niks besloten idd omdat ik eigenlijk nog wel wat meiden had verwacht, tot nu toe staat Blijdorp echter bovenaan en ik snap de argumenten voor een dierenpark en tegen de Efteling eigenlijk best..
Zal ik de poll nog even laten staan tot a.s maandag (19 maart) en dat we dan besluiten. Kan ik daarna de poll aanpassen en kunnen we een goede datum prikken!!
ik vind beekse bergen ook veel leuker maar als alles goed gaat met mij en de kleine en de kleine kan dan ook goed zolang in de auto dan wil ik ook wel na blijdorp. efteling dan ga ik niet mee
Ikzelf vind Beekse Bergen ook leuker, maar ik vind het om Wessel mee te nemen wat minder handig. Het safarigedeelte is met een kinderwagen eigenlijk niet te doen.
noviceh
Geplaatst: 14-03-12 18:44
Beekse Bergen heeft een hele mooie wandelpromenade!
Blijdorp is een mooie dierentuin, maar maak je wel veeeeeel kilometers.
Ik ga alleen mee naar Blijdorp. De efteling vind ik gewoon zinloos met zo'n kleintje, attracties ga ik dan toch niet in met d'r. En beekse bergen ben ik nog niet geweest, maar Blijdorp is voor ons het beste te doen, ook qua afstand.
Haha Yel is een beetje achter de feiten aan aan het lopen hihi.. Maar tis gelukkig niet enkel aan mij toch, of wel Jheehaaa..
Maargoed, gezien de meeste stemmen denk ik dat Blijdorp toch wel de keuze is geworden? Heel jammer dat Paula dan niet meewil/kan maar ik denk dat een dierenpark wel een goed idee is.. Zal morgen eens proberen de poll te veranderen, ben nu bekaf haha..
Rest de vraag: Wie gaat er dus mee naar Blijdorp en wanneer gaat het gebeuren..
Ik ben iig van de partij, Simone ik ben dan wel fit genoeg om je te duwen in een rolstoel hoor Kom ik gelijk van mn overtollige kilo's af dan!!!
Blijdorp dus. GEZELLIG! Ik meld me aan het liefst eind juli of aug. in augustus kan ik heel de maand! Simone: bij de andere meeting kan ik ook niet de hele dag lopen dus ga ik ook in een rolstoel. Dus gewoon gezellig mee gaan
We zijn er nu ook over uit wanneer we met vakantie precies willen en dat zal eind juni worden dus juli als ook aug ben ik beschikbaar, voorkeur gaat het liefste uit naar juli en dan nog een datum prikken..
Kom op dames ff actief zijn hier zodat we een datum kunnen prikken
noviceh
Geplaatst: 20-03-12 08:27
Ik wil ook mee! Datum kan ik helaas nog geen voorstel voor doen, werkrooster is nog niet bekend.