Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Elise95 schreef:CoronaLime schreef:Dat is een ding wat vast staat, maar stel, je plant 4 fotografen in en 8 modellen, en daarvoor heb je 6 uur lang de tijd incl styling, omkleden enzo. Bij de meeste meetings valt minimaal 50% van de modellen af, dus uiteindelijk kom je dan heel erg in de knel met tijd. Zelfde als je meer modellen inplant onder het mom ''we hebben toch genoeg fotografen'' en er vallen er daar een paar vanaf.
Mochten er meer meetings georganiseerd worden zou ik graag in dit topic juist over de meeting in het noorden willen houden om verwarring te voorkomen
Daarom denk ik dat je misschien beter in kleinere groepjes kan werken waardoor je nauwer contact hebt en het beter kan regelen.
sanne_shelly schreef:Overigens heb ik wel een leuke camera hier en wil ik mezelf best aanbieden als fotograaf in de omgeving Zuid Holland. Woon praktisch aan het strand dus het zou best leuk zijn om daar met wat mensen af te spreken. Verderop mag ook aangezien ik een auto heb en overal heen cross, maar om de hoek is ook wel eens leuk hahaAl moet ik zeggen dat ik de aangrenzende duinen vaak een mooier dekor vind dan het strand zelf, tenzij je in de zomer gaat en met de zee kan werken
Vind het ook niet vervelend om de gemaakte foto's vervolgens aan de modellen te geven. Als iedereen dan bijvoorbeeld een usb stick mee zou nemen, en iemand een laptop kan dat ter plekke.
Courses schreef:sanne_shelly schreef:Overigens heb ik wel een leuke camera hier en wil ik mezelf best aanbieden als fotograaf in de omgeving Zuid Holland. Woon praktisch aan het strand dus het zou best leuk zijn om daar met wat mensen af te spreken. Verderop mag ook aangezien ik een auto heb en overal heen cross, maar om de hoek is ook wel eens leuk hahaAl moet ik zeggen dat ik de aangrenzende duinen vaak een mooier dekor vind dan het strand zelf, tenzij je in de zomer gaat en met de zee kan werken
Vind het ook niet vervelend om de gemaakte foto's vervolgens aan de modellen te geven. Als iedereen dan bijvoorbeeld een usb stick mee zou nemen, en iemand een laptop kan dat ter plekke.
... Leuke camera? Als in, je weet hoe die werkt zeg maar?
Courses schreef:... Nja. Ik vind de benaming fotograaf dan niet helemaal op z'n plek. No offence though maar ik kan er een beetje slecht mee leven dat iedereen zich te pas en te onpas 'fotograaf' noemt. Je bent welkom, daar niet van.
Ik zal me maar er verder niet over uitweiden.