Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Aranel schreef:Maar je kunt op meerdere data stemmen, toch? Of bedoel je dat je, als je gestemd hebt niet nog een keer kunt stemmen?
_Jorien_ schreef:Aranel schreef:Maar je kunt op meerdere data stemmen, toch? Of bedoel je dat je, als je gestemd hebt niet nog een keer kunt stemmen?
Ze bedoeld dat ze per ongeluk ook 1 april had gestemd, maar dat ze helemaal niet die datum kan en nu het vinkje bij 1 april niet meer weg kan halen. Dus van de stemmen moet er bij 1 april één stem vanaf worden gehaald.
Aranel schreef:Klopt, ik had verwacht dat er wel een 'winnende datum' naar voren zou komen tegen deze tijd maar het is gelijkspel..
Ik wacht morgen nog even af, als er dan nog steeds geen duidelijkheid is moeten we maar kiezen tussen de twee data die nu evenveel stemmen hebben..
Bagheera_206 schreef:Heb er alle begrip voor hoor.Las laatst in dat Bokt magazine dat er maar 3% man op Bokt zit. Dat zou toch al gauw 5.000 mannen betekenen, maar waar ze dan zijn...
Ik wist dat de verdeling niet helemaal in balans was, maar zo scheef... LOL!
_Jorien_ schreef:Bagheera_206 schreef:Heb er alle begrip voor hoor.Las laatst in dat Bokt magazine dat er maar 3% man op Bokt zit. Dat zou toch al gauw 5.000 mannen betekenen, maar waar ze dan zijn...
Ik wist dat de verdeling niet helemaal in balans was, maar zo scheef... LOL!
En die 3%, hoeveel daarvan zijn er ook werkelijkheid actief?
Aranel schreef:aniek1985 schreef:Ik meld me dan af, ik moet de 21e werken.
Jammer.. zelf wilde ik ook liever op een zondag, maargoed.
Stond je op de reservelijst als fotograaf?