die t-shirts is wel een goed ideeallemaal in het roze met een tekst als: we support all soldiersofzoik zie het al helemaal voor me Oirschot is voor mij prima, zal 2 uur rijden zijn ofzo, maar dat is utrecht volgens mij ook
hahahhaha ik ben er al bij gezetzal eens even kijken of ik moet werken, dan moet ik die even snipperen
ik heb vrij genomen voor de 12e, de 13e was ik al vrij.welke dag willen we het doen dan?enne mag je een introducee meenemen?
Wat mij betreft mag het wel. Geen idee wat de anderen vinden. Misschien vinden zelfs Marloes haar kids het wel leuk. Mij maakt het allemaal niet zo uit Dag maakt mij niet zo heel veel uit. Ligt ook aan anderen die mee willen
Even Blokker en Kruidvat in de gaten houden. Daar kun je soms voor 14 euro ofzo een vrij reizen kaartje kopen voor een hele dag. Ga ik ook doen.
die actie is net geweest volgens mij was dat vorige week of de week daarvoor.en anders kan ik wel mensen ophalen bij het station
Ja dat heb je nu wel. Dat klopt. Voor 13 euro dacht ik. Maar om alleen in de trein te zitten tenzij ik laatste stuk met 1 kan meereizen
Roze camo kunnen we alleen in Amerika vinden om te bestellen Jammer Goesje. Maar Denemarken is wel heel gaaf.
Ik kan wel, leuk idee!hopen dat er wel een groepje kan, natuurlijk gaan eigen dingen voor hoor, maar een groep is toch wel heel gezellig
Rolf heeft net een vakantie geboekt met vrienden. Als die niet op die datum is, kan ik mee, zonder kids of intro. Ik wil gewoon ouderwetse Bokt vriendinnetjes, en geen Wappertjes!