Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marloes schreef:Lijkt me ontzettend leuk om mee te gaan! Ik wil al heel lang een keer skiën, maar mn ouders hebben een hekel aan skiën en sneeuw (ik eigenlijk ook, maar voor een dag is het leuk) Kan er dus nog niks van, maar zag dat Jolien zich al had gemeld als 'instructeur'? Ook als je mij wilt leren skiën? Volgensmij is dat nogal een opgave
Als er iemand langs Amersfoort/Leusden rijdt zou ik graag meerijden! Quote zal ik zo even invullen, zo even mn agenda erbij pakken.
Edit: Marjo, eventueel zouden wij onze ouders ook lief aan kunnen kijken?
Mitch_Beauty schreef:Ik wil best snowboardles geven, maar of jullie daar ook blij van wordenGeef wel vaker aan vrienden les maar straks leer ik het jullie fout
ik wil iig wel helpen!
Mitch_Beauty schreef:Dat begrijp ik heel goedik snowboard nu zelf 3 jaar en ga nog steeds elk jaar op les
ik kan best redelijk boarden volgens mij maar het is met lesgeven wel vrij belangrijk dat je weet wat je aan het doen bent en dit ook kunt overbrengen aan je 'leerling' Ik vind lesgeven heerlijk om te doen en wil over 2 jaar ook zelf leraar gaan worden maar zou het je niet verkeerd aan willen leren!