Bokt op de skies/snowboard!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 20:09

Ik heb t vandaag voor de 2e keer gedaan mij lijkt het superleuk. Maar kan het dus niet zo goed :') iemand die een poging tot boardles wil doen _/-\o_

Marloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 20:10

Lijkt me ontzettend leuk om mee te gaan! Ik wil al heel lang een keer skiën, maar mn ouders hebben een hekel aan skiën en sneeuw (ik eigenlijk ook, maar voor een dag is het leuk :) ) Kan er dus nog niks van, maar zag dat Jolien zich al had gemeld als 'instructeur'? Ook als je mij wilt leren skiën? Volgensmij is dat nogal een opgave :+

Als er iemand langs Amersfoort/Leusden rijdt zou ik graag meerijden! Quote zal ik zo even invullen, zo even mn agenda erbij pakken.

Edit: Marjo, eventueel zouden wij onze ouders ook lief aan kunnen kijken? :+

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-12 22:34

Marloes schreef:
Lijkt me ontzettend leuk om mee te gaan! Ik wil al heel lang een keer skiën, maar mn ouders hebben een hekel aan skiën en sneeuw (ik eigenlijk ook, maar voor een dag is het leuk :) ) Kan er dus nog niks van, maar zag dat Jolien zich al had gemeld als 'instructeur'? Ook als je mij wilt leren skiën? Volgensmij is dat nogal een opgave :+

Als er iemand langs Amersfoort/Leusden rijdt zou ik graag meerijden! Quote zal ik zo even invullen, zo even mn agenda erbij pakken.

Edit: Marjo, eventueel zouden wij onze ouders ook lief aan kunnen kijken? :+

Moeten we l heeeeeeel lief kijken. Is namelijk best ver weg...

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 22:38

Ik denk er nog even over na. Eens kijken of het lukt om dit weekend mijn Lowlands-kaartje op te hoesten. := Heb afgelopen week ook al kaartje Spaanse Rijschool opgehoest. *\o/* En mijn CV-ketel moet op kort termijn vervangen worden. := Whoeps... Ik ging hem dit weekend bijvullen en hij raakt heel langzaam z'n druk kwijt. :( De ketel en expansie vat lekken. :(

Anoniem

Re: Bokt op de skies/snowboard!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 22:40

Haha druk Richard ;) Maar waarom ga je nog naar LL, ik zou t boycotten als ik jou was :P

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 22:45

@Jolien: Ik druk? Welnee. :P Zit jij mij hier gewoon te vertellen dat ik geen kaartje meer moet kopen? Zit ook zwaar in dubio. Kan er nog paar nachtjes over slapen. Gaan met vrienden dit weekend weg naar huisje in Limburg. Überhaupt eens kijken hoe we dat daar gaan doen. _O- En anders bespaar ik mij mooi een paar honderd euro! :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 22:48

Haha man Lowlands is niet meer wat het geweest is en je betaald je scheel aan een kaartje. Ik zeg Groesrock of Pukkelpop!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 22:53

Als er iemand is die snowboard les kan geven dan wil ik mee! Skiën op een indoor baan is niets meer voor mij :D

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 22:55

@Jolien: Dit zou wel mijn 10e keer worden. 2001 Was mijn eerste keer, maar we gaan beetje off-topic. :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 22:56

Ik wil misschien ook wel mee :)

Ik zou dan wel willen snowboarden (heb dit zo'n 10 jaar geleden ooit eens gedaan). Dus idd als er iemand een poging wil doen tot les geven?
Mijn voorkeur kwa baan, gaat uit naar landgraaf.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 22:57

Anoniem schreef:
Ik wil misschien ook wel mee :)

Ik zou dan wel willen snowboarden (heb dit zo'n 10 jaar geleden ooit eens gedaan). Dus idd als er iemand een poging wil doen tot les geven?
Mijn voorkeur kwa baan, gaat uit naar landgraaf.

Ik heb ook ooit eens op een board gestaan, maar was geen succes.

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 23:07

wil best een beetje les geven, maar wil ook knallen! :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 23:08

Nessa schreef:
wil best een beetje les geven, maar wil ook knallen! :P

Ski of snowboard?

Mitch_Beauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 23:09

Ik wil best snowboardles geven, maar of jullie daar ook blij van worden :') Geef wel vaker aan vrienden les maar straks leer ik het jullie fout :+ ik wil iig wel helpen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 23:14

Mitch_Beauty schreef:
Ik wil best snowboardles geven, maar of jullie daar ook blij van worden :') Geef wel vaker aan vrienden les maar straks leer ik het jullie fout :+ ik wil iig wel helpen!

Na al vaak gevallen te zijn, wil ik het alleen als iemand het ook echt kan hihi! Want vind het onwijs gaaf, maar al 3 jaar achter elkaar een hele dag lopen stoeien ermee :+

Mitch_Beauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 23:21

Dat begrijp ik heel goed :D ik snowboard nu zelf 3 jaar en ga nog steeds elk jaar op les :) ik kan best redelijk boarden volgens mij maar het is met lesgeven wel vrij belangrijk dat je weet wat je aan het doen bent en dit ook kunt overbrengen aan je 'leerling' Ik vind lesgeven heerlijk om te doen en wil over 2 jaar ook zelf leraar gaan worden maar zou het je niet verkeerd aan willen leren!

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 23:21

ik snowboard :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 23:22

Ik board snow :')

lucifertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 23:23

Botrop is een vreselijke baan erg hard, bochtig en hobbelig. Landgraaf is voor mij echt een topbaan, erg goede kwaliteit sneeuw enz. Vaak veel leuke aanbiedingen, vooral als je 's avonds gaat. De overige banen weet ik niet daar ben ik nog nooit geweest.
Maakt mij niet uit ski of snowboard, kan het beide.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 23:48

Nessa, als jij en ik beide kunnen dan mag je het me leren hihi! Gewoon even de basis om van boven naar beneden te komen :p

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 23:57

vind het helemaal prima! al heb ik het idee dat mitch beauty het beter kan leren :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 00:06

Wat dan?

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 00:20

Mitch_Beauty schreef:
Dat begrijp ik heel goed :D ik snowboard nu zelf 3 jaar en ga nog steeds elk jaar op les :) ik kan best redelijk boarden volgens mij maar het is met lesgeven wel vrij belangrijk dat je weet wat je aan het doen bent en dit ook kunt overbrengen aan je 'leerling' Ik vind lesgeven heerlijk om te doen en wil over 2 jaar ook zelf leraar gaan worden maar zou het je niet verkeerd aan willen leren!

door dit verhaaltje :P
Ik les niet elk jaar. Heb 1 wintersport echt les gehad.
En nog verkeerd ook! Bochtjes lukten maar niet... Uiteindelijk bleek dat ik met verkeerde been voor stond.

Daarna geleerd van mijn ex, en nog 1 keer een lesje freestyle :+

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 00:23

hehe, dit ben ik 6 jaar geleden. Ben wel enorm gegroeid :+
Al heb ik nu wel 1,5 jaar stil gezeten, dus heb echt enorm zin!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 00:23

Aah, ja dan pas ik voor je les haha