Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Samy schreef:Ja ik heb ook liever even duidelijkheid van de boswachters bv dan niet, aangezien vorige x bij de Soesterduinen ook niet helemaal goed zijn gegaan.
Ik ga straks even alles weer goed door lezen, ben nu even op stal aan t "werk"
SSDesign schreef:Samy schreef:Ja ik heb ook liever even duidelijkheid van de boswachters bv dan niet, aangezien vorige x bij de Soesterduinen ook niet helemaal goed zijn gegaan.
Ik ga straks even alles weer goed door lezen, ben nu even op stal aan t "werk"
Was jij daar ook bij? Of wanneer ben jij daar naar toe geweest? De meeting waar ik naar toe ging daar was echt een flop.
Femke_Tweety schreef:Als fotografen meer willen weten van wat Tweety kan, dan kan ik daar wel wat over vertellen natuurlijk...
Onder het zadel (Inclusief springen, dressuur en mooi Portugees tuig....)
Voor de kar (hoewel dat wel een hoop gezeul is om mee te nemen)
Los tussen prikpaaltjes (beetje afhankelijk van zijn bui, maar zeer waarschijnlijk wel)
Horse agility (denk aan door hoepel springen, slalom, evenwichtsbalk, los over een hindernis etc.)
Wat werk aan de dubbele lange lijnen. (nog niet op hoog niveau)
Waarschijnlijk lukt het wel om helemaal los te zijn, ook zonder prikpaaltjes. Geen garantie hier op...
Als je ooit een paard vanuit een vreemde positie wil fotograferen: Tweety is niet gauw ergens van onder de indruk, je gaat er maar onder liggen of op hangen....
Reflectieschermen is geen probleem.
Eventuele speciale wensen kun je doorgeven, er is nog voldoende tijd om hem het een en ander aan nieuwe dingen bij te brengen.
Citaat:Belangrijk
Aangezien er eigenaren zijn die meerdere paarden hebben ingeschreven, kan het dus best mogelijk kan zijn dat er 2 of meer paarden in de top 10 zitten.
Normaal gesproken gaat de nummer 1 van dat lijstje door en vallen de andere af. Alleen is het nu zo, dat er ook paarden bij kunnen zitten die ook mee gaan naar de fotografen meeting in de Soesterduinen (en dan heb ik het niet over Wolder of Tweety, want dat zijn de enigste paarden die ingeschreven zijn van de bokster). Daarom is besloten dat de eigenaar dan mag beslissen als het hoogst geplaatste paard mee gaat (mits dit paard ook mee gaat naar de Soesterduinen), of toch liever een andere.
Samy schreef:Citaat:Belangrijk
Aangezien er eigenaren zijn die meerdere paarden hebben ingeschreven, kan het dus best mogelijk kan zijn dat er 2 of meer paarden in de top 10 zitten.
Normaal gesproken gaat de nummer 1 van dat lijstje door en vallen de andere af. Alleen is het nu zo, dat er ook paarden bij kunnen zitten die ook mee gaan naar de fotografen meeting in de Soesterduinen (en dan heb ik het niet over Wolder of Tweety, want dat zijn de enigste paarden die ingeschreven zijn van de bokster). Daarom is besloten dat de eigenaar dan mag beslissen als het hoogst geplaatste paard mee gaat (mits dit paard ook mee gaat naar de Soesterduinen), of toch liever een andere.
Bellatrix schreef:Ja idd.
Mogen wij als geselecteerde fotograaf allebei de dagen komen als we willen?
Citaat:De stemming voor datum en plaats, loopt vrijdagavond af om 20.00 uur