Ik weet nog niets zeker, maar ik denk dat iedereen die tot nu toe aangegeven heeft interesse te hebben, wel terecht kan. Zoals gezegd: ik moet zelf de locaties eerst even goed gaan bekijken. Ik ben vandaag begonnen aan een nieuwe baan, dus deze week zal dat er wel niet van komen.
Ik vind het veel te leuk om zoiets te regelen, en bovendien wil ik Tweety ook graag een keer op de foto in de bloesem.
De volle bloei zal ergens eind april begin mei vallen, tijd zat dus nog...
Organisatorisch zitten er wat lastige dingetjes aan, zoals bijvoorbeeld dat je de volle bloei-datum nu nog niet kunt zeggen. De meeste boomgaarden zijn maar 1 of 2 dagen echt supermooi. Dat is ook het voordeel van het hebben van 4 locaties, met allemaal verschillende appel/perenrassen. De kans is vrij groot om een mooie boomgaard te hebben in een weekend.
Ik zou graag met paard komen, mocht alles doorgaan. Kom dan vanuit Bennekom/Ede dus SSDesign kan wel met mij meerijden als het allemaal door gaat hoor!
Ben nog nooit die kant op gefietst dus weet het niet precies haha
_Cares_
Geplaatst: 01-02-12 14:34
Is het de bedoeling dat alleen de hond of het paard gefotografeerd worden? Ik heb namelijk 3 honden 2 goldenretrievers en een boerenfox en moet even kijken hoe het met de afstand zit vanuit Breda =D Verder vind ik het een top idee!!