Dribbel schreef:Ik vind het prima, maar dan moet je wel een heuvel op lopen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sting schreef:Dribbel schreef:Even voor het overzicht:
Wat: Crea meet op 5 februari in Nijmegen.
Waar: OV: lijn 8 richting Berg en Dal vanaf Nijmegen CS. Uitstappen bij vijverhof.
Adres per pb.
Wie:
Dribbel
SSDesign
Adamootje
Sting
_Mas
Wie neemt wat mee:
Dribbel:
oliepastelkrijt met lesboek
Houtskool
Plakaatverf
Schetspapier
Knutselspul
Sting:
Scrapspullen
*mochten mensen graag ook eens willen scrappen met mijn spullen, neem dan even een paar fotos mee!*
Adamootje:
Acrylverf
Houtskool
penselen en kwasten
schetspapier
potloden
nog even kijken wat ik nog meer heb. Klei gaat niet mee hoor, is mij te zwaar.![]()
Aanvullen aub...
_Mas schreef:Ik ga nog even nadenken wat ik meeneem. Heb best veel spulletjes + allerlei boeken, maar het ligt overal en nergens
Dribbel, ik wil je adres wel via PB. Kan ik alvast de route plannen!
Oh en Sting, wat spreken wij af?
Sting schreef:_Mas schreef:Ik ga nog even nadenken wat ik meeneem. Heb best veel spulletjes + allerlei boeken, maar het ligt overal en nergens
Dribbel, ik wil je adres wel via PB. Kan ik alvast de route plannen!
Oh en Sting, wat spreken wij af?
Woon je in Groningen Mas? Dan bij de snelweg/van Ketwichafslag? Doe maar een gooi.
Dribbel schreef:Het is echt zo. Ik rol gewoon de berg af met mijn fiets. Als je bij de maartenskliniek uit stapt, dan moet je maar een stukje terug lopen naar de hoofdweg bij restaurant Tante Koosje, dan kan ik je daar ophalen.
_Mas schreef:Grunn 4 everrrr! (haha) Die afslag is prima hoor, kunnen we ook zo weer de snelweg op! Maar tegen die tijd moeten we maar even telefoonnummers en herkenningspunten uitwisselen. Al is de mijne niet moeilijk; een grote, oude, groene Volvo