Maar uhhh.... Marleen zou handiger liggen voor mij, aangezien ik van ver uit het oosten kom Maar dan nog is de vraag hoe ik tegen die tijd ben... Gok dat jullie allemaal wel weten dat ik ziek ben en het met ups en downs gaat. Bij ons is trouwens ook wel plek.. maar ja.. is ook weer naar het oosten toe haha
Laatst bijgewerkt door Duke op 13-01-12 20:50, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:deel weggehaald dat sloeg op verwijderde berichten
Eliine
Geplaatst: 12-01-12 16:52
Hihi wij spelen idd niet vals, het was gewoon niet zo'n geslaagde tactiek
Ja zeg Judith mogen wij even met zn allen naar de onbewoonde wereld in het oosten verhuizen zeker
Laatst bijgewerkt door Duke op 13-01-12 20:50, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:deel weggehaald dat sloeg op verwijderde berichten
hahahahah neee zei het alleen Zeg toch vast te ver hahaha...
Keet
Geplaatst door de TopicStarter: 12-01-12 16:55
Juuudiii, je moet echt gewoon komen! Het is zo ontzettend gezellig en leuk! En al zit je de hele dag in een lekkere tuinstoel met een kussen te kijken, dan ben je er in ieder geval bij
Laatst bijgewerkt door Duke op 13-01-12 20:51, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:deel weggehaald dat sloeg op verwijderde berichten
conclusie: we slepn je er gewoon doorhee Juud overigens vind ik t niet erg om naar t oosten te komen hoor, heb ik gelijk een goed excuus om er nog en dagje Dalfsen achter te plakken
Ik hem m ook even ingevuld, volgens mij gaat dit nog heel lastig worden.. De enige datums dat we nu al alle 4 kunnen zijn eind september
DieL_Zor
Geplaatst: 12-01-12 19:18
Hihi dit gaat zéker lastig worden Die laatste 2 dat we tot nu toe allemaal nog kunnen kan het ook nog zijn dat m'n vader z'n verjaardag viert dus daar ben ik ook nog niet 100% zeker van
Eliine
Geplaatst: 13-01-12 08:29
En wellicht nog de week voor 5 mei? Ik bedoel eind september is de kans op minder goed weer denk ik bijna groter dan eind april toch? Het leukst is natuurlijk echt al een beetje in de zomer, maar dan kan gewoon niet iedereen komen ben ik bang en dat zou ook jammer zijn
Eliine
Geplaatst: 13-01-12 08:31
Dus dan zouden we in het weekend van 29 april zitten
Ik heb hier en daar de zondagen wedstrijd. En een zaterdag premiekeuring en EK. De pol in vullen is dan wat lastig als je soms in een weekeind de ene dag wel kan, en de andere niet.
Eliine
Geplaatst: 13-01-12 11:26
Tja, dan weet ik het ook niet Dan maar hopen dat verder iedereen wel in september kan, en het dan maar doen denk ik.
Ik kan de doodle aanpassen zodat het apart za en zo aangeeft?
Btw, als ik de enige ben die op een datum niet kan dan vind ik het niet erg als jullie die datum doen hoor. Dan probeer ik gewoon een keer naar een indoor te komen.
September heb ik nu wel ingevuld, maar weet ik niet 100% zeker. Zit dan misschien ook met nieuwe opleiding, intro oid. Maargoed dat is nog wel heel ver weg om nu te zeggen.