Ik wil ook wel gezellig mee alleen ik weet niet of mijn ouders dat zo'n slim plan vinden
Sadira
Geplaatst: 08-01-12 18:19
Wowow, Yonker, je woont voor mij ook wel ontzettend uit de richting hoor Ook anderhalf uur met de auto, voor mij (en op zaterdagen pak ik de auto sowieso, dan kost OV geld )
Het gaat er bij mij voornamelijk om of ik op dat moment de benzine voor zo'n tripje kan betalen, dus ik stem nog even niet ik kan naderhand wel kijken of ik op de zaterdag kan waarop jullie hem plannen, want meestal kan ik zaterdagen wel.
Zwolle is wel een eindje ja Maar goed het zou toch ergens moeten worden gehouden en aangezien het allang de planning was maar er steeds maar niks van kwam heb ik gewoon het hef in handen genomen!! We zien wel met hoeveel we zijn... als we maar minimaal met 9 zijn
Ja als er mensen met de trein komen dan haal ik ze wel op hoor, zo lief ben ik wel
Sadira
Geplaatst: 08-01-12 18:31
Mm, ik vind carpoolen prima, maar ik moet wel 's avonds weer terug want zondagochtend moet ik gewoon weer op de manege staan. Geloof trouwens ook niet dat er veel mensen zijn die richting het noorden wonen die dan handig kunnen meereizen.
Killyenn
Geplaatst: 08-01-12 18:34
We kunnen daarna eventueel ook nog een meeting bij mij (kon geloof ik ook bij Len) doen, dat is in/rond Amsterdam, misschien wat centraler voor de mensen die echt ver wonen?
Amsterdam is voor mij 3 minuten verder maakt dus niet zo veel uit. Maar kan me voorstellen dat het voor heel veel mensen wel handiger is ja. Als er nou iemand in Utrecht woont is het helemaal mooi :]
Yonker
Geplaatst door de TopicStarter: 08-01-12 18:37
Killyenn schreef:
We kunnen daarna eventueel ook nog een meeting bij mij (kon geloof ik ook bij Len) doen, dat is in/rond Amsterdam, misschien wat centraler voor de mensen die echt ver wonen?