M'n tafeltje opklappen en op een plek zetten waar het niet teveel last heeft van sneeuw en zo En even blaadjes weghalen die erop gewaaid zijn zodat mijn afvoer goed werkt en het dus straks niet één grote ijsbaan is
Whahahaha maar is inderdaad wel een goede om te zorgen dat je afvoer leeg is.. Mijn zwager (die woont helaas onder mensen die hun afvoer niet leeghalen) heeft al ruim een jaar lekkage, het regent soms in zijn huis harder dan buiten... Maargoed, ontopic;
Ik kan echt niks zinnigs zeggen over de data... In het oude jaar kan ik zowieso niet, maar in het nieuwe jaar weet ik niks
De laatste keer RL weerwolven is voor mij zomervakantie geweest... dus ja ik mag best wel weer
Joyce_
Geplaatst: 12-12-11 22:55
Leuk, ben benieuwd naar weerwolven, heb geen flauw idee wat het is.
Verder ben ik niet meer zo'n onwijs actieve bokker, dus jullie bijhouden met kletsen hier en in de HK gaat me niet lukken haha! Als jullie maar wel weten dat ik mee blijf lezen en mijn hoofd weer om de hoek steek als er een datum bekend is
Ben benieuwd op wat voor datum we uitkomen. Ik wil het graag als het kan voor de jaarwisseling vastleggen zodat ik de andere weekenden misschien nog iets anders kan gaan doen.