Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xElienx schreef:Lijstje 1. - Wie willen er bljiven slapen:
- Tina & Huub
- Sandra en vriendin
- natascha
-
Lijstje 2. - Wie nemen er grote paarden en/of mini's mee en kunnen er mensen meerijden, ook invullen als je zonder paard(en) komt:
- Tina & Huub eventueel een grote paarden dubbelspan met recreatiewagen waar naast onszelf nog 2 mensen op mee kunnen rijden.
- Sandra:wij rijden mee
-Mathilda nog even een vraagteken of ik een paardje meeneem.
- natascha, als het lukt wil ik sophietje met de sulky wel mee nemen, kunnen er alleen niet zoveel bij op![]()
Lijstje 3. - Welke weekenden in Januari kun je:
- Tina & Huub 7-8jan 14-15jan 28-29jan (alle weekenden dus behalve 21-22jan)
- Esther en Jack ( als hij vrij is ) alle weekenden.
- Jolanda alle weekenden
- Christina (nadita) ik kan 7-8 jan, 14-15 jan en 28-29 jan.
-Mariska als ik kan kom ik maar kan vooraf niks beloven!
- Sandra:niet 7-8 januari,de rest wel!!!
- Mathilda zover bekend en er geen verjaardagen gepland gaan worden kan ik alle weekenden.
- angelique, geen voorkeur voor datum
- Melanie H
- Elien, alleen de 21ste niet
- natascha, 7-8 / 21-22 / 28-29 (zoals het er nu uitziet...plan maar een datum en dan kan ik pas echt bekijken of het gaat lukken, zit nl wel met werk en oppas.......)
Graag allemaal invullen zo snel mogelijk, dan kunnen we iets concreets gaan plannen!
Sappos schreef:Ik mag nu niet meer zeuren dat ik ver weg woon aangezien ik in de best bereikbare plaats van nederland woon. Als je een paardje (uche hengst) meeneemt wat zijn dan de mogelijkheden? Ze zijn t niet gewend om op ander terrein te staan dus ik weet niet of het slim is om ze mee te nemen.