Hoi hoi! Ik heb het liefste de 20e.. ik ben dan rond 17.00 in Sittard.. of ik ga rechtstreek naar daar waar we heen gaan met zijn allen, als mijn koffer ook is toegelaten?
Ik moet namelijk tot half 4 naar school en zou dus dan eerst terug naar huis moeten (Eindhoven - Heerlen) en dan weer Heerlen- Ittervoort. Zou dan 'savonds ook terug moeten, en dat is voor mij even wat lastiger.
Maar ik pas me aan. Ga even wat proberen te regelen met vervoer.
Ehm, heb 8 stoelen, dan wordt het wel een beetje krap aan tafel maar op zich moet dat lukken. Als we splitsen in groepjes kunnen het er denk ik max. 10-12 zijn?
Dan mag wel iedereen zn eigen eten en drinken meebrengen want ik heb geen idee wat iedereen lekker vind
Prairy
Geplaatst: 25-01-12 15:59
Nieuw voorstel
We eten samen Iedereen neemt wat geld mee en we gaan rond 5u / half 6 friet halen en daarna spelletjes doen. Degenen die later komen kunnen gewoon aansluiten uiteraard.
Michellkuh wil ook graag vroeger komen en is de hele dag vrij. Ik ben ook gewoon thuis dus voor mij maakt het niet uit, alleen mijn vriend werkt thuis en voor hem is het fijn als het tot een uur of 5 een klein beetje rustig is