Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tanjake13 schreef:ey
ik zou dolgraag meegaan maar ik ben ten eerste nog maar 13 jaar en ten tweede, WAAR ZOU DA TAN WEL DOORGEEN? en ik heb geen eigen paard.
en hoeveel zou dat dan wel kosten?
Vele groetjes Tanja
P.S. zou ik wel meekunnen want ik woon in België en ik weet ni of nijn ouders mij wel willen brengen.
visje schreef:Een strandrit zie ik zelf niet goed zitten. Je zit met een groep paarden die elkaar helemaal niet kennen. Verschillende paarden die nog nooit de zee hebben gezien. Ik weet ook niet of iedereen even veel ervaring heeft met een dolle bende paarden (de wijdsheid van het strand, de wind en het zicht op de zee zijn niet te onderschatten, om van vliegers maar te zwijgen). Ik ben er zelf niet dol op. het strand lijkt me dus vrij moeilijk.
Idra schreef:Huurpaarden, daar doe ik liever niet meer aan mee, waarom met een Lada gaan rijden als je thuis een Porsche hebt staan?
Idra schreef:Gezien de rijtechnische probleempjes die ik nu met Licor heb, denk ik niet dat het een goed idee is hem mee te nemen op wandeling, of toch niet NU. Maar laat maar horen wat er uit de bus komt, dan beslis ik nog wel!