Ik kan wel voor wat basisdingetjes zorgen, zoals een paar flessen drinken en wat chipjes en pepernoten. Maar het zou wel fijn zijn als iedereen iets mee neemt. Wat moet je zelf maar beoordelen naar je eigen behoefte. Hoeft niet perse in overleg, als het niet op gaan dan neem je het gewoon weer mee.
Erpel
Geplaatst: 02-11-11 10:35
Iris82 schreef:
Ben wel van plan om het op vrij regelmatige basis te doen. Wellicht zelfs 1x in de maand?
Dan houd ik het topic in de gaten voor volgende keer
En lijkt me vrij logisch dat iedereen gewoon wat meeneemt wat zij/hij (denk niet dat er mannen zijn maar goed ) lekker vindt en drinkt. Jij stelt je huis ter beschikking maar hoeft niet op kosten gejaagd te worden Iris!!
Kan ik dan bij jou slapen Lin??
Barendshoeve
Geplaatst: 02-11-11 12:05
Heb er al zin! Als Iris nou zorgt voor een plekkie om spellen te doen, dan zorgen wij voor de rest. Iris mag immers haar huis naar afloop weer opruimen etc. En de spellen wie neemt wat mee? Zo onhandig om me hele auto vol te laden als we allemaal hetzelfde bij hebben
Ik rij Dinteloord, Roosendaal, Breda, Tilburg dus als iemand mee wil rijden pb me even!
Iris hoopt dat er niet te veel rommel is, ben dan 27 weken zwanger incl bekkeninstabiliteit. Dus de kans bestaat dat iedereen uit plastic mag drinken, dat scheelt weer afwas.
Aanwezig: - Colonisten incl uitbreidingen - Munchkin - Carcasonne - Weerwolven - Rummikub - Risk (das t eerste wat me te binnen schiet)