Meeting Den Haag *update 06-11*

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 18:01

ruitje schreef:
Bij ons op stal zouden we wel kunnen buiten rijden of in de bak maar het is een pensionstal dus dat zou dan alleen kunnen als iedereen een eigen paard heeft end at is is neit het geval geloof ik??Maar in ieder geval als jullie iets overdag gaan doen dan moeten jullie het maar fftjes zeggen Haha!
xxx

JAAA!! Altijd al in jullie eb en vloed bak willen rijden Haha! Haha! Haha! .

Toch vind ik rijden wel erg leuk Ilkkah, ik wil zoo graag Bokkers meeten met mijn geweldige ( Schijnheilig ) pony!

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 22:16

*KICK*

Nou kom maar op met de ideeen, ik ben iig voor om bij Ruitje te gaan rijden Haha! .
Misschien is het ook leuk om het te splitsen? 's Ochtends rijden bij Ruitje/of ergens anders met degene die een pony hebben en 's middags film kijken en echt gezellig meeten en veeel foto's maken Tong uitsteken .

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-03 08:37

Ilse schreef:
*KICK*

Nou kom maar op met de ideeen, ik ben iig voor om bij Ruitje te gaan rijden Haha! .
Misschien is het ook leuk om het te splitsen? 's Ochtends rijden bij Ruitje/of ergens anders met degene die een pony hebben en 's middags film kijken en echt gezellig meeten en veeel foto's maken Tong uitsteken .

Dat heel veel foto`s maken sowieso Cheese! (heb dan waarschijnlijk digi, dus onbeperkt foto`s maken Tong uitsteken)
Maar snap niet wat je bedoeld met: "misschien is het ook leuk om het te splitsen" ???

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 11:43

Staat er gewoon bij hoor Knipoog

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-03 17:17

Ilse schreef:

Bloos Ben niet blond ofso hoor, helemaal niet..... Blond

Maarre.. even heel offtopic, maar heb jij morgen zin om ook mijn verzorgknollies te rijden???
Gaan we eerst bij racer kijken (daar zien we wel wat we doen) en dan kunnen we daarna mijn fjordies rijden, als je daar zin in hebt???
Ze zijn heel lief hoor! we hebben daar een eigen gemaakte bak om in te rijden, en een heel groot lang weiland om heerlijk om te gallopperen Lachen

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 17:23

Ik ga ook even heel erg off topic: ik zag je woonplaats en moest toen even lachen. Want dat zeg ik ook altijd als ze vragen waar mijn vader vandaan komt: 'Monster, onder Den Haag'. Hij is daar geboren, en bijna niemand kent het. Heb zelfs ooit bijna ruzie gehad met een leraar op de basisschool, die dacht dat ik hem maar wat wijs zat te maken. 'Monster bestaat niet!', vond hij. En toen moest mijn moeder meekomen om te vertellen dat het echt zo was. Haha!

Nog even een tip voor jullie meeting: draait 'Seabiscuit', die film over dat renpaard niet ergens in Den Haag? Echt iets voor een middag in de winter!

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-03 17:28

Karin schreef:
Ik ga ook even heel erg off topic: ik zag je woonplaats en moest toen even lachen. Want dat zeg ik ook altijd als ze vragen waar mijn vader vandaan komt: 'Monster, onder Den Haag'. Hij is daar geboren, en bijna niemand kent het. Heb zelfs ooit bijna ruzie gehad met een leraar op de basisschool, die dacht dat ik hem maar wat wijs zat te maken. 'Monster bestaat niet!', vond hij. En toen moest mijn moeder meekomen om te vertellen dat het echt zo was. Haha!

Nog even een tip voor jullie meeting: draait 'Seabiscuit', die film over dat renpaard niet ergens in Den Haag? Echt iets voor een middag in de winter!

Sommige mensen geloofden mij vroeger ook neit dat ik uit monster kwam Lachen
Maar gaat zo wel even kijken voor die film (wist niet dat die film seabiscuit heette, had er wel voorstukje van gezien in de bios, maar wist niet meer dat ie zo heette)
Misschien ook wel leuk idee!

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 18:09

Ilkkah"]
[quote="Ilse schreef:

Maarre.. even heel offtopic, maar heb jij morgen zin om ook mijn verzorgknollies te rijden???
Gaan we eerst bij racer kijken (daar zien we wel wat we doen) en dan kunnen we daarna mijn fjordies rijden, als je daar zin in hebt???
Ze zijn heel lief hoor! we hebben daar een eigen gemaakte bak om in te rijden, en een heel groot lang weiland om heerlijk om te gallopperen Lachen
[/quote]

Ja lijkt me leuk!

ehm nou dat splitsen, er staat: 's Ochtends rijden bij Ruitje/of ergens anders met degene die een pony hebben en 's middags film kijken en echt gezellig meeten en veeel foto's maken Tong uitsteken .

Snap je hem?

En idd Karin, wij gingen vroeger altijd in Monster zwemmen en dat vind iedereen toch zo raar. Zij gingen toch ook niet in een Draak zwemmen? Tong uitsteken

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 18:14

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-03 18:26

Ilse"]
[quote="Ilkkah"][quote="Ilse schreef:

[/quote]

Ja lijkt me leuk!

ehm nou dat splitsen, er staat: 's Ochtends rijden bij Ruitje/of ergens anders met degene die een pony hebben en 's middags film kijken en echt gezellig meeten en veeel foto's maken Tong uitsteken .

Snap je hem?
[/quote]

Ja snapte hem al Tong uitsteken
Gelukkig ben ik niet zo blond als me uitgroei zegt Lachen
maar dan gaan we morgen lekker paardje rijden op hun

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 19:12

Wie gaan er (misschien) mee:

*Naam: Ilse,
Boktnaam: Ilse

*Naam: Nathalie
Boktnaam: Ilkkah

*Naam: Anique
Boktnaam: Anique_Vaandrig

*Naam: Kim
Boktnaam: GijsenKim

*Naam: Esra
Boktnaam: Ikke_89

*Naam: Laura
Boktnaam: Odessalief

*Naam: Cathy (?)
Boktnaam: Ruitje

*Naam: Marjolein
Boktnaam: Marfiek

*Naam: Amanda
Boktnaam: Melissamanda

Nog meer mensen? En waar blijven de wat oudere Bokkers? Haha!

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 16:20

Ik werk in de stad (Den Haag dus), dus als jullie 's avond wat leuks gaan doen daar, dan heb ik misschien wel interesse.

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-03 16:46

Tessebes schreef:
Ik werk in de stad (Den Haag dus), dus als jullie 's avond wat leuks gaan doen daar, dan heb ik misschien wel interesse.

we weten nog niet zeker of we savonds wat gaan doen, is niet de planning.
gaan we wel savonds wat doen, laten we het wel horen!

SheMellon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 17:30

Ja ik ga ook mee !!
Lijkt me erg leuk !

Trouwens met een beetje mazzel hebben ze dan op de Arckel meer manegepaarden die we misschien kunnen huren.

Smiddags naar Seabiscuit lijkt een een superplan OK dan!

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-03 17:33

Jenna schreef:
Ja ik ga ook mee !!
Lijkt me erg leuk !

Trouwens met een beetje mazzel hebben ze dan op de Arckel meer manegepaarden die we misschien kunnen huren.

Smiddags naar Seabiscuit lijkt een een superplan OK dan!

Daar zat ik ook al op te hopen (dat ze op arckelhoeve meer paarden hadden) dat we daar konden (kan ilse ook op haar knollie gaan Tong uitsteken )
Hopelijk draait Seabiscuit dan (nog) wel in Pathé buitenhof, maar zal vast wel (anders zorgen we daar wel voor Schijnheilig )

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 17:33

ik ga zeker mee, dus kom maar op met die plannen

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-03 17:35

*gaat even verschrikkelijk offtopic*
Lees net Jenna`s profiel, en je hebt ook een Noorse Boskat.
Heb er zelf ook 1tje, beetje rotzak af en toe, maar wel heel mooi Lachen

MooglyLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 19:42

Ik wil ook mee!! Is dat goed??
Ik vind alle ideeen wel gaaf om te doen!! *LOL* Dus kom maar op... als ik mee mag van jullie tenminste... Tong uitsteken

Richtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 10:56

Ik wil misschien ook mee
Moet ff kijken, of ik dan vrij heb (vermoed van wel) en hangt ook een beetje van de definitieve plannen af.... Ik woon dan inmiddels in Rotterdam, dus mocht er iemand van ver weg komen en mee willen, ik heb evt. een slaapplaats over.

(Bokt)Naam: Richtje
e-mail: richtje.ubels@hccnet.nl

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-03 08:43

*Schop*

odessalief

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 16:58

Heb echt super veel zin in :d

Sietez

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 20:10

Wat is nou precies de bedoeling? Dus wat gaan we doen?

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-03 18:34

Staat in eerste bericht bij voorlopige plannen....
Gaat binnekort nog keer ilse lastig vallen, dan kunnen we dat allemaal gaan bespreken

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 20:03

Ilkkah schreef:
Gaat binnekort nog keer ilse lastig vallen, dan kunnen we dat allemaal gaan bespreken

Haha!
Daar is het de vorige keer niet echt van gekomen, tenminste, toen wisten we eigenlijk niet wat ze zouden moeten bespreken, misschien hebben de mensen die evt. meegaan besprekingspunten? Verward

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 20:05

Trouwens, gefelici! Je hebt 1000 berichtjes!! Tong uitsteken