Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mytens schreef:hahah grappig dat jullie je nu 'verlagen' tot het scheve gezichtenniveau. 1 Minuut na elkaar in dit topic reageren, toeval? geweldig, ik rol van mijn stoel vh lachen deze mooie zaterdagochtend.En we gaan weer verder waar het gisteren allemaal stopte hahaha.
Snappie het niet: Net zoals je binnen het topic weleens een meeting hebt zonder kinderen is dit blijkbaar een meeting MET alleen scheve gezichten neem ik aan natazz? Zij is de topicstartster
Mytens schreef:Ik wil niet aan tafel zitten met mensen die moeite hebben met de afstand naar Vandaag en dit onbewust uitstralen tijdens het eten en de sfeer beinvloeden (al meerdere keren voorbij gekomen bij meerdere bokkers). Vul zelf in of je erbij hoort en je hebt je antwoord. Ik verbied niemand om wel of niet mee te gaan maar ik ben er zelf altijd vrij van om te bepalen of ik zelf mee wil of niet. Want we moeten tenslotte allemaal voor ons zelf betalen.
Mytens schreef:Steph86 schreef:Daarbij ga ik voor een gezellig avondje uit met gezellige en leuke meiden.
En dat willen we tenslotte allemaal. Nu ben ik echt weg