Ik bedenk me nu iets niet zo ideaals. Vrijdag heb ik gecombineerd een dagje uit en sollicitatiegesprek in Antwerpen, ik weet niet hoelaat het uit eten gaan is?
Dan zal ik even moeten kijken. Aangezien het ruim 2.5 uur reizen is, en we vanaf 13.00 in Antwerpen zijn. Pff had er even geen rekening mee gehouden het op dezelfde dag te plannen.
KletsKoekje
Geplaatst door de TopicStarter: 16-10-11 18:28
wo ensdag ga ik in ieder geval reserveren. Als je het voor die tijd nog even laat weten?
Ja dat doe ik sowieso. Moet even kijken, wil wel graag mee maar vrees dat het te krap wordt in de planning. Want eerst heb ik sollicitatie en daarna gaan we nog de stad in daar, en dan moet ik terug naar Nederland, en dan weer weg naar Elden (Moet nog even kijken waar het ligt maar zal ook zo'n 20 minuten zijn)
Elden ligt tussen Arnhem en Elst in, het ligt achter de Ohra (te zien vanaf snelweg)
Nessie
Geplaatst: 18-10-11 12:27
Ik heb besloten dat het hem niet wordt.. Het wordt gewoon té krap om terug te reizen uit Antwerpen, en die sollicitatie kan ik ook niet van dag verzetten. Volgende x wil ik echt mee!