Jaaa! heb er wel zin in (niet in het vroege opstaan ) maar in het fotograferen Marlinda, om 6:45 op sloter?
_Carien
Geplaatst: 15-10-11 12:24
Het is al bijna morgen Heb even gekeken naar de lichttijden, de zon komt om 8.06 op. Dus als we er allemaal rond half 8 zijn is dat prima denk ik. En wat hebben we mazzel met het weer, dat maakt het vroege opstaan toch een beetje minder zwaar. Renee en ik rijden met Turbo en Photoco mee naar AWD.
NoGo, ga je ook mee?
Ohja, Photoco kan 6 mensen inclusief zichzelf meenemen op zijn jaarkaart. De mensen die daarbuiten vallen misschien een idee om allemaal ong 20 cent neer te leggen voor diegene die buiten de jaarkaart valt. Een kaartje is 1,50. Wel zo sociaal dacht ik...
NoGo
Geplaatst: 15-10-11 13:47
Sorry nee ik moet werken van 7 tot 15.00... Baal er mooi van, maar helaas ....
Zo ben net thuis, wat een vermoeiende dag vandaag zeg eff kaartjes leeggooien en dan spullen klaar zetten voor straks
_Carien
Geplaatst: 15-10-11 21:34
Ik ook niet hoor... Maakt me allemaal niet uit.
NoGo
Geplaatst: 16-10-11 09:15
Ik baal als een stekker, zit ik hier een beetje te wachten tot alles wakker word terwijl jullie met de lensjes in de weer zijn Maargoed ben benieuwd naar de foto's
was ijskoud en ik ben nu ook echt chago maar dat is mede dankzij dat ik niet in het huis kan en ik dus buitengesloten ben ouders zijn weg, mag mijn broertje niet lastigvallen voor sleutel en geen enkele buur zxou de sleutel hebben... verder erg toffe herten gezien, helaas geen vossen
LisaDijk
Geplaatst door de TopicStarter: 16-10-11 14:54
De herten waren erg gaaf! alleen waren we niet helemaal om het mooiste tijdstip (als de zon door de bomen gaat schijnen) toen waren we op vossenjacht maar die niet gezien heb zelf denk ik niet zo heel veel foto's maar ondanks dat was het erg leuk en mooi gezicht al die dieren!
Renee ben je nu wel thuis dan? of heb je wifi opgezocht?
Hoe lang was 't nou vanaf hier naar jouw huis Lisa?
LANG stond dik in de file maar normaal is het 40 minuten ofzo?
awww Nouja wel heel erg bedankt
Thnx
LisaDijk
Geplaatst door de TopicStarter: 16-10-11 15:27
Vind deze wel geinig alleen jammer van de kwaliteit maar voor de kiek verder heb ik eigenlijk bijna geen foto's alleen nog een paar van dat donkere damhert.