JA western rijden!!!! Jeetje dat is alweer bijn 20 jaar geleden voor mij. Toen ik 8 jaar was heb ik het een half jaar gedaan,onwijs leuk,maar ja ik was meer een springruiter .
Nee precies, ik heb dezelfde problemen met die van mij
Maar, is iedereen het eens met westernrijden of moet het toch iets anders zijn? Zou wel leuk zijn een zo groot mogelijke groep te hebben natuurlijk! Zijn er mensen die het liever houden bij koffiedrinken en elkaars paardjes bekijken?
ja het lijkt me ook leuk om op een 'echt westernpaard' te rijden. Ik heb vroeger wel wat western gedaan maar niet heel erg intensief.
Atalanta
Geplaatst: 04-10-11 11:34
Western lijkt me hartstikke leuk. Alleen ik mag niet rijden voorlopig, dat wordt volgend jaar pas weer. Maar daar moet je het niet vanaf laten hangen, ik heb sowieso veel beperkingen op het moment. Normaal ben ik wel voor actief!
Maar zal me ook nog even voorstellen: - Suzanne, 33 jaar - Velp - 1 paard Rosa, draver, 6 jaar, staat in Arnhem-Noord - verdere huisdieren 1 Roemeense straathond, 2 konijnen - wel relatie maar niet samenwonend/getrouwd, 1e kindje op komst
Irma_Maandag
Geplaatst: 04-10-11 11:39
Als iedereen zich hier dan toch aan het voorstellen is: * Irma / 33 / Duiven * Geen eigen paard, div. bijrijdpaarden op Boleemhoeve (Zevenaar) * Geen relatie / geen kinderen
Lijkt me erg gezellig, zo'n lesje en drankje! Een westernpaard die fatsoenlijk is opgeleid lijkt me het leukst.
Grappig joh, zoveel mensen uit Arnhem en omgeving en ik ken niemand (alleen Nessie-oud stalgenootje) :p .
Misschien wil ik ook wel mee. Ik zou het eigenlijk wél leuk om dan eventueel met mijn mijn eigen paard(en) te komen maar dat is voor het verloop van de meeting waarschijnlijk niet zo handig...