Bussloo is momenteel deels een bouwput: hotel wordt gebouwd en het achterste strand met de volleybalnetten is verbouwd (netten weggehaald en opnieuw ingezaaid, je moet over stenen heen)
Ik zou vanmiddag even mijn agenda erbij pakken en kijken wanneer ik wel en niet kan Heb namelijk ook een paar fotomeetings op de agenda staan maar die weet ik niet zo uit mijn hoofd :p Met hoeveel wou je in principe gaan of maakt dat niet veel uit? Anders kan ik namelijk wel een linkje zetten in het deo topic en het topic van onze stal
Volgensmij mag je officieel sowieso niet met paarden bij het water, alleen op crossterrein, alleen in de winter maken ze er niet zo'n probleem van (is mij verteld) Hier kunnen de paardjes helaas niet mee (of aan de hand) maar anders wil ik wel fotos komen maken!
xliisaa
Geplaatst: 10-05-12 09:28
Haha gelijk heel het deventer topic hier Maar je mag sowieso altijd op de paden langs bussloo en ik neem aan dat ze dat ook bedoeld? Er is langs heel bussloo ruiterpaden aangelegd en daar mag je het hele jaar rijden, en dan kom je inderdaad ook hindernissen tegen zoals linda al aangeeft. Alleen moet ik wel een trailer kunnen regelen en iemand die rijdt, haha!
Dat is ook een idee ja! Dat er eventueel mensen met dw paarden de hand lopen, ik kom wel rijdend er heen omdat lopend net te ver, maar vind het geen probleem om daarna er naast te gaan lopen.