Jodie jij kwam volgens mij tegelijk met mij op het topic, of misschien net een paar dagen later. Gek eigenlijk dat het zo snel al een hechte club wordt
Daarom heb ik ook geen twijfel dat Sani zich binnen no time ook gewoon thuis voelt en de meeting helemaal gezellig wordt haha
Annash
Blogger
Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-11 21:15
Sani schreef:
Nee snap ik. Maar ik kan mij goed indenken, gezien ik er nog geen week bij zit, dat mensen mij liever niet er bij hebben. En dat moeten ze dan ook eerlijk zeggen.
Ik zit er ook nog niet superlang. Gewoon ook komen, hartstikke leuk!
Jodie je bent om 11 uur ook al welkom hoor . Yara een extra stekkerdoos is wel heel handig, ik heb er denk ik wel genoeg, maar je zal altijd zien dat je net tekort komt.
Sanne25
Geplaatst: 19-10-11 12:59
Ik kan er die dag via comp niet bij zijn dus je hoeft geen extra laptop te regelen. Alsnog bedankt voor het aanbod.
Laatst bijgewerkt door xYaartje op 05-08-25 14:51, in het totaal 1 keer bewerkt
InekeH87
Geplaatst: 19-10-11 16:07
Ik haal nog wel wat dingen in huis en thee en koffie is er natuurlijk altijd wel. Als iedereen zelf ook nog iets meeneemt dan moet er genoeg zijn.
Hoe zit het met eten 's avonds? Ik wil best koken voor iedereen, maar er zit op loopafstand ook een chinees en een snackbar als jullie daar meer zin in hebben. Albert heyn zit ook op loopafstand dus daar kunnen we ook wat halen. Ik kan goed koken, dus jullie hoeven niet bang te zijn dat ik je vergiftig . Als ik zelf wat ga maken dan is het wel makkelijk te weten of er nog vegetariërs, mensen met voedselallergiën etc. zijn.
xYaartje
Geplaatst: 19-10-11 16:39
-
Laatst bijgewerkt door xYaartje op 05-08-25 14:51, in het totaal 1 keer bewerkt
Voor mij helaas een afmelding, had het ook al aan Shanna verteld, ik kreeg gisteren pas mijn rooster voor practica van een bepaald vak, die vallen dus a.s. maandag ongelukkigerwijs. Jammer maar helaas, veel plezier maandag en veel foto's maken hè?
haha ja yara ik wist al dat jij er liever achter stond, vandaar dat ik de mijne ook meeneem, dan kom jij ook op de foto. Neem die van jou ook maar mee, dan hebben we nog meer foto's .
Wat de foto betreft gaan we natuurlijk gewoon ook voor een foto zorgen met de hele groep
En eten maakt me niet zo veel uit, gek op chinees, geen grote patat-liefhebber, maar als het moet. En koken is ook prima (alleen ben ik geen keukenprinses, dus om ervoor te zorgen dat ik niemand vergifig )
Wat meenemen wil ik ook wel, maar dan moet het wel praktisch zijn, want ik zeul ook al m'n studiespullen al mee haha