Ik zou graag op de reservelijst willen. Weet nog niet zeker dat ik mee kan, maar gezien het de reservelijst is wil ik wel vast erop voor het geval ik wel kan
Ik meld me hier ook even, hoef ik het topic niet steeds terug te zoeken...
Jolliegirl
Geplaatst door de TopicStarter: 25-09-11 17:01
_rosita_ schreef:
Ik meld me hier ook even, hoef ik het topic niet steeds terug te zoeken...
gezellig!
Rosita gaat mee als begeleiding. En ik heb Dribbel gevraagd voor de foto's.
Eigen camera's mee is dus niet toegestaan.
Rennie89
Geplaatst: 25-09-11 22:45
oh das wel heel jammer dat ik geen camera mee kan nemen dan, had graag wat foto's willen maken als ik daar toe in staat was, maar goed dat je het zegt!
waarom is eigen camera meenemen niet toegestaan? mijn vriend is prof. fotograaf en k had t leuk gevonden als hij ook fotos kon maken..
Jolliegirl
Geplaatst door de TopicStarter: 26-09-11 16:20
Jaime_ schreef:
waarom is eigen camera meenemen niet toegestaan? mijn vriend is prof. fotograaf en k had t leuk gevonden als hij ook fotos kon maken..
Ik neem zelf 1 fotograaf mee in overleg met Jan.
In het verleden is het helaas wel eens misgegaan met publicatie van foto's waar paarden op stonden waar wij géén toestemming voor gekregen hadden.
Sindsdien de afspraak met Jan : Foto & filmmateriaal NIET toegestaan. Enkel 1 vaste fotograaf die via mij meegaat.
De foto's komen direct diezelfde dag nog op mijn laptop, en ik ben ook dus de enige die het publiceert op bokt/de website enz.! Mocht er onverhoopt wel iets zijn waardoor de eigenaren toch hun toestemming intrekken, kan ik de foto's per direct verwijderen en hoef ik niet eerst uren te wachten voor ik alle mensen met foto's bereikt heb.
Hopelijk is hier begrip voor. Sorry voor het ongemak.