Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
borrie01 schreef:Hou wel ff rekening met of er merries meegaan en of je dan wel een hengst mee wil nemen.
. (beter gezegd, welke eigenaar)
. (een leuke ruin daarin tegen wil hij best mee kennismaken
)borrie01 schreef:ik weet nog wel bij een meeting die door andere fotografen werd georganiseerd dat ze daar geen merries meenamen als er ook hengsten mee gingen.
maar dianne die van jou dekt zeker niet dan?
" gedoe....

) xLoki schreef:Als ik mee zou mogen en er gaan hengsten mee die 'nog wel eens hengstengedrag kunnen vertonen' ga ik gewoon niet mee.
Vorige meeting (niet van Jinte en Tessy) was er een hengst die keihard naar mij en mijn paard (ruin) uithaalde omdat ik volgens haar te dicht bij kwam ('JA KOM NIET ZO DICHTBIJ GVD, DIT IS EEN HENGST JA!'), ben ik flink van geschrokken en ga daarom geen onnodig risico nemen.
.
)
het is alleen een vrij onderdanig paard wat niet de moeite neemt het te moeten winnen van andere paarden. Tuurlijk laat hij wel eens wat horen en patst hij, maar als hij met me mee moet is hij de braafheid zelf. En wat Succubi zegt, gedraagt hij zich niet naar behoren, dan is het inpakken en wegwezen. In de bak rij ik hem tussen de andere paarden, hij kijkt niet eens op of om.. Hengst, merrie of ruin. Hij staat op stal ook gewoon met zn luik open naast mijn merrie.
... Het is zo zonde dat mensen een hengst die (te)dominant is niet goed opvoeden of hengst laten en anderen daarmee in gevaar brengen
. Daardoor zijn hengsten nergens meer welkom
dag dag nootjes
.
. (en dan nog zal hij zich moeten gedragen, en áltijd beleefd zijn naar de dames
)
. Leuk kennismaken maar onder zijn buik gebeurd er niks
(paar seconden later stonden ze samen te grazen
)