Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
sundancer87 schreef:We hebben een boerenfox pup! Echt een super leuk beest! Jullie horen vanavond of ik (we) mee gaan! Lijkt me leukJullie nog leuke plannen voor het weekend?
@ Fred kroket;) Ik zal even in overleg, we hebben al iets maar zal wel even kijken of ik iets kan regelen
sundancer87 schreef:Dat klinkt als een leuk weekend![]()
![]()
Onze pup een teefje (Bo) is vandaag 11 weken![]()
Verder krijgen we vanavond visite, morgen ook en zondag ook! PFFFFF, maar goed dat heb je als mijn fam door heel nl woontZo vieren we volgend weekend onze verjaardag voor degene die dit weekend niet kunnen.... Zal even snel kijken hoe het met mijn mooie taartje gaat
sundancer87 schreef:Ha meiden,
Helaas moet ik me afmelden door andere verplichtingenEn heeft Sita daardoor geen vervoer
Jammer want had ons leuk geleken.
Hier echt een mega druk weekend! Al die visite ben er eigenlijk wel klaar mee![]()
Hebben jullie tot nu toe een leuk weekend gehad?
@ Fred, wat voor hond heb jij als ik vragen mag! Pups zijn inderdaad erg leuk maar vergen wel erg veel tijd haha!
Mijn beroep is inderdaad erg leuk, alleen jammer dat er geen werk in te krijgen is![]()
Nou ik zal weer even de wc en nog wat andere dingen schoonmaken want om 11 uur staan er weer mensen voor de deur![]()
F_Orumster schreef:Gaan we nog daten vrijdag of stellen we een nieuwe datum zodat degene die niet kunnen dan wel weer kunnen?