En Nerootje, ik wacht even af dan

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
saluut schreef:Kom op zeg!!!! Ik vind het heel erg leuk om mee te doen in de clinic, maar ik ga echt geen wedstrijdtenue aantrekken!!!! En ook niet invlechten als je het niet heel erg vind. Het is toch een les?? Ik ga in iedergeval om wat te leren, niet om mn bandages en mn pikeurjasje te showen.....Ik zorg natuurlijk dat we als een nette combinatie binnenkomen maar als je het niet erg vind laat in mn jasje etc thuis.
Anoukie schreef:Kom je ook dan? Kun je je jasje showen hoor.
essie79"]
[quote="Anoukie schreef:Kom je ook dan? Kun je je jasje showen hoor.
Anoukie schreef:Niet op korte termijn in ieder geval,...
Uitzonderingsgeval???Overigens, niet vervelend bedoeld, maar woon je in een gelovig dorp om het zo maar te zeggen? Zondag is de wedstrijddag bij uitstek over het algemeen,...
Anoukie schreef:Ik bedoelde het verder ook niet vervelend essie, in Putten heb je die leuke sauna waar ik laatst nog geweest ben.
Overigens bedoelde ik het niet banketstaaflig, gelovig dorp vind ik een mooiere uitdrukking dan "zwarte kousen" o.i.d. wat je vaker hoort (al zeg ik natuurlijk niet dat Putten dat is!). Maar ik begrijp je standpunt hoor.
Maarrehm, weet je al zeker wel of niet?
Chronos schreef:Ik ben trouwens benieuwd welke paarden er mee doen en op wat voor ras en nivo...
Ik ben van de partij met mijn Harry Potter, Chronos x Planeet 14 jaar KWPN, L2 nivo en tevens is hij een voltigepaard
Pipo schreef:Voor degenen die nog overtuigt moeten worden: Judith traint zelf bij Arjen Teeuwissen en heeft lange tijd bij Edward Gal getraint. Ze is niet zomaar iemand dus................daarnaast kampioen ZZ zwaar.
Anoukie"]
[quote="Chronos schreef:Ik ben trouwens benieuwd welke paarden er mee doen en op wat voor ras en nivo...
Ik ben van de partij met mijn Harry Potter, Chronos x Planeet 14 jaar KWPN, L2 nivo en tevens is hij een voltigepaard
saluut schreef:Ik doe mee met een 4 jarige KWPN merrie jazz x holland 1.67m groot, vosje (zie profiel). Ze is nu ongeveer 5 maanden onder het zadel en we gaan binnenkort maar eens starten. Dus B/L niveau