16/11/03 Clinic Judith Scholte (Amersfoort)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-03 15:37

Bokkers is absoluut geen must, leuk voor de meeting maar verder is de clinic vrij voor deelname buiten dit forum Haha!.

En Nerootje, ik wacht even af dan Knipoog.

essie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 15:39

saluut schreef:
Kom op zeg!!!! Ik vind het heel erg leuk om mee te doen in de clinic, maar ik ga echt geen wedstrijdtenue aantrekken!!!! En ook niet invlechten als je het niet heel erg vind. Het is toch een les?? Ik ga in iedergeval om wat te leren, niet om mn bandages en mn pikeurjasje te showen..... Verward Ik zorg natuurlijk dat we als een nette combinatie binnenkomen maar als je het niet erg vind laat in mn jasje etc thuis.

Sorry helemaal offtopic.
Een pikeurjasje is iig wel de moeite waard om te showen. Haha!

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-03 16:10

Kom je ook dan? Kun je je jasje showen hoor Haha!.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 16:15

Voor degenen die nog overtuigt moeten worden: Judith traint zelf bij Arjen Teeuwissen en heeft lange tijd bij Edward Gal getraint. Ze is niet zomaar iemand dus................daarnaast kampioen ZZ zwaar.

Verder ben ik ook niet voor om als barbie's te gaan rijden........................of ik nou wel of niet meedoe ( wel ga ik dan mijn splinternieuwe Chocoladebruine pikeurbroek aantrekken.......)

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-03 16:39

Thanx Pipo, tja meer kan ik er ook niet aan toevoegen.

Ik heb gelukkig nog even tijd om een nieuwe set aan te schaffen (en ik ga wel vlechten hoor Haha!).

essie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 16:46

Anoukie schreef:

Nou, eerlijk gezegd zou het me erg leuk lijken, maar mijn ouders zijn nogal gesteld op hun zondagsrust.
Ik denk dat vaders met zijn vinger naar zijn voorhoofd gaat wijzen, als ik dit voorstel. Zelf doe ik dus ook nooit wat op zondag. Dan wordt er alleen maar uitgebreid ontbeten en geluierd. Haha!

Er wordt zeker geen clinic op een zaterdag georganiseerd, ooit nog eens?

Richtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 16:56

Ik zit nog even te twijfelen. Denk dat het zowel voor mij als mijn paard heel leerzaam zal zijn.
Maar ik moet even kijken in hoeverre ik dan nog tijd heb om haar te rijden, en of ik anders iemand heb, die haar ook af en toe wil rijden. Anders heeft het gewoon geen zin om te komen Scheve mond

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-03 17:26

essie79"]
[quote="Anoukie schreef:

Nou, eerlijk gezegd zou het me erg leuk lijken, maar mijn ouders zijn nogal gesteld op hun zondagsrust.
Ik denk dat vaders met zijn vinger naar zijn voorhoofd gaat wijzen, als ik dit voorstel. Zelf doe ik dus ook nooit wat op zondag. Dan wordt er alleen maar uitgebreid ontbeten en geluierd. Haha!

Er wordt zeker geen clinic op een zaterdag georganiseerd, ooit nog eens?
[/quote]

Niet op korte termijn in ieder geval,...

Uitzonderingsgeval??? Haha! Overigens, niet vervelend bedoeld, maar woon je in een gelovig dorp om het zo maar te zeggen? Zondag is de wedstrijddag bij uitstek over het algemeen,...

Brendahorseslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 19:54

Naja, je hoeft natuurlijk niet in een dorp te wonen om gelovig te zijn en mensen die gelovig zijn hebben dus zondagsrust...
Tja, zondag kan wel wedstrijddag zijn, maarja, niet iedereen rijd wedstrijden he Knipoog

Ik kom helaas alleen kijken, meedoen lijkt me ook wel leuk, maar dan moet ik vervoer etc. regelen dus ik kom wel kijken, is ook wel leerzaam Lachen

Ik denk wel dat er mensen te vinden zijn die Regina willen rijden, maarja, of ze ook een beetje kunnen rijden is natuurlijk altijd maar afwachten...
Als het dichterbij was had ik het best af en toe willen doen, maar tis voor mij een behoorlijk end fietsen en keb ook al een bijrijdpaardje dus...

essie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 20:35

Anoukie schreef:
Niet op korte termijn in ieder geval,...

Uitzonderingsgeval??? Haha! Overigens, niet vervelend bedoeld, maar woon je in een gelovig dorp om het zo maar te zeggen? Zondag is de wedstrijddag bij uitstek over het algemeen,...

Nou ja, ik had er wel aan gedacht om daar een berichtje aan te wijden, maar dacht dat het wel niet voor niets op zondag werd gehouden.

Ik woon in Putten, vlakbij Amersfoort dus.
Het is wel een gelovig dorp, maar wij hadden net zo goed ergens anders kunnen wonen. Alleen feit is wel dat uit gewoonte niets wordt gedaan, omdat mijn vader en moeder vroeger dat ook niet deden en ik vind dat eigenlijk ook wel prettig, een dag waarop ik niets hoef.
En in dit gebied is zaterdag de wedstrijddag. Alle selecties, kampioenschappen worden allemaal op zaterdag gehouden.

dynamiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 21:33

Misschien is dat ook wel wat voor mij, om mee te doen met dynamiek, in ieder geval kom ik met Chronos mee, om te kijken.
heb je ook een B klasse? Ik ben namelijk een enduranceruiter!
En aan mijn rijstijl mag wel wat gedaan worden Haha!

Ik moet er nog eventjes over nadenken, of ik zeker mee wil doen, want de kosten zijn volgens mij zoals ik begerepen had 35 euro?

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-03 22:07

Ik bedoelde het verder ook niet vervelend essie, in Putten heb je die leuke sauna waar ik laatst nog geweest ben Haha!.

Overigens bedoelde ik het niet banketstaaf, gelovig dorp vind ik een mooiere uitdrukking dan "zwarte kousen" o.i.d. wat je vaker hoort (al zeg ik natuurlijk niet dat Putten dat is!). Maar ik begrijp je standpunt hoor Knipoog.

Maarrehm, weet je al zeker wel of niet?

En dynamiek, er is uiteraard ook een B klasse (meerdere zelfs gezien het aantal jonge paarden ook dat meedoet). En de kosten zijn inderdaad 35 euro.

Ik zou alleen wel graag een overzicht willen gaan maken van definitieve aanmeldingen, aangezien Judith me daarom heeft gevraagd en zij ook een schema wil gaan maken.

MarkKH

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 09:07

Anouk, heb je al iets van judith gehoord over die droes??? het is nu een dikke 3 weken geleden en ten tijde van de clinic zo'n 8 weken dat we droes vrij zijn....

essie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 09:22

Anoukie schreef:
Ik bedoelde het verder ook niet vervelend essie, in Putten heb je die leuke sauna waar ik laatst nog geweest ben Haha!.

Overigens bedoelde ik het niet banketstaaflig, gelovig dorp vind ik een mooiere uitdrukking dan "zwarte kousen" o.i.d. wat je vaker hoort (al zeg ik natuurlijk niet dat Putten dat is!). Maar ik begrijp je standpunt hoor Knipoog.

Maarrehm, weet je al zeker wel of niet?

Ik weet zeker van niet Verdrietig

Als je het nog eens op zaterdag wilt doen, ben ik graag van de partij.

Maarre die sauna is mooi he?, laatst heb ik me ook laten masseren.
Was heerlijk.

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-03 10:24

Ik ben ook gemasseerd maar vond het afschuwelijk (*auw*) Haha!. Jammer dat het niet gaat, better luck next time.

En Mark, ik heb het gevraagd aan Judith (sms), zodra ik het weet hoor je het van me!

Richtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 10:25

Ik kan helaas nog niets definitiefs zeggen...
Ik weet gewoon niet hoe de situatie tegen die tijd is, ik ga waarschijnlijk vlak daarvoor verhuizen en weet gewoon niet of ik iemand heb die haar dan door de weeks een paar keer wil rijden. Als ik niemand kan vinden, is het gewoon niet te doen om in het weekend intensief te gaan rijden. Mocht ik iemand gevonden hebben, en vervoer hebben doe ik graag mee!

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-03 07:55

*schop*

Brendahorseslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 11:39

Zodra je tijden weet horen we het wel he? Haha!

Chronos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 12:02

Ik ben trouwens benieuwd welke paarden er mee doen en op wat voor ras en nivo...

Ik ben van de partij met mijn Harry Potter, Chronos x Planeet 14 jaar KWPN, L2 nivo en tevens is hij een voltigepaard

Richtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 12:06

Als ik kom, met Regina, Gelder, 5 jaar, B-niveau (in een goede bui), geen idee hoe ze zich in een vreemde bak gedraagt, loopt tevens voor de kar

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-03 12:17

Chronos schreef:
Ik ben trouwens benieuwd welke paarden er mee doen en op wat voor ras en nivo...

Ik ben van de partij met mijn Harry Potter, Chronos x Planeet 14 jaar KWPN, L2 nivo en tevens is hij een voltigepaard

Ik ook Chronos, misschien wel een leuk idee als iedereen die meedoet even zoiets over zichzelf en zijn/haar paard verteld?

Mark, morgen komt de DA op stal en dan vraagt Judith het even na mbt de droes.

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 12:20

Pipo schreef:
Voor degenen die nog overtuigt moeten worden: Judith traint zelf bij Arjen Teeuwissen en heeft lange tijd bij Edward Gal getraint. Ze is niet zomaar iemand dus................daarnaast kampioen ZZ zwaar.

Kleine correctie,
ze heeft jaren bij Anky getraint, korte tijd bij Nicole Werner en nu al weer lange tijd bij Arjen.

Chronos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 12:23

Ik zat ook al te kijken ... idd jaren bij Anky en Nicole... maar niet bij Edward...

Pino24

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 13:12

Anoukie"]
[quote="Chronos schreef:

Ik ook Chronos, misschien wel een leuk idee als iedereen die meedoet even zoiets over zichzelf en zijn/haar paard verteld?

Mark, morgen komt de DA op stal en dan vraagt Judith het even na mbt de droes.
[/quote]

Ik doe mee met een 4 jarige KWPN merrie jazz x holland 1.67m groot, vosje (zie profiel). Ze is nu ongeveer 5 maanden onder het zadel en we gaan binnenkort maar eens starten. Dus B/L niveau

Sprintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 13:34

saluut schreef:
Ik doe mee met een 4 jarige KWPN merrie jazz x holland 1.67m groot, vosje (zie profiel). Ze is nu ongeveer 5 maanden onder het zadel en we gaan binnenkort maar eens starten. Dus B/L niveau

En ik doe mee mee de volle zus van die van Saluut, een jaartje ouder en een iets ander type Haha! Zij is ook een paar maanden onder het zadel, en nog nooit op vreemd terrein geweest... dus ben benieuwd hoe het gaat!