Tyrza Clinic in Brabant!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

jacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 11:21

Jammer dus ik kan niet komen kijken?

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 13:32

En anders kunnen we kijken welke paarden "cowsense" hebben, alleen dan voor hertjes Haha!

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 21:56

is er een routebeschrijving?

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 08:47

Dat zal ik even navragen Knipoog

jacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 11:17

Jammer dus ik kan niet komen kijken?

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 13:53

Kan ik niet zeggen Wilfredl. Daarvoor moet je bij de organisatie zijn. Wellicht dat je ze een PB'tje kan sturen?

merelberfe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-03 15:49

Hier ff snel een bericht vd 'organisatie', *LOL* aangezien ik op mijn werk zit Tong uitsteken

Voor de routebeschrijving zal ik even moeten overleggen met Renske voor de meest paard (trailer) vriendelijke route, daar de route va de snelweg dwars door Hoogeloon over vele kinderkoppen gaat. Zit aan een route va de andere kant te denken (Renske?)

Voor toeschouwers:
Renske heeft al aangegeven dat die mogen, echter niet in een grote hoeveelheid ivm de herten die de wei delen. Ik weet niet of er veel interesse is voor kijkers? Hier zal ik ook met Renske overleggen, dat we een max. aantal kijkers nemen en dan de aantal te verminderen met het aantal chauffeurs/grooms die meekomen. Als we dat weten dan kunnen kijkers zich wel via PB melden bij mij of Renske.

jacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 17:07

Dus als je niet met iemand meekomt als groom of chauffeur mag je niet komen kijken?

Offtopic: Merelberfe, het gaat heel goed met de hondjes als het rolletje vol is stuur ik je foto's heb jij nog foto's voor mij van toen ze nog klein waren?

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 17:22

Dan mag je wel komen kijken, maar volgens mij niet "zomaar", zoiets staat er iig. Imker ben je alterug van vakantie?

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 14:33

Jammer dat het zo ver weg is, dan zijn we nooit meer voor sluitingstijd terug op de manege. En ik denk dat de eigenares van Duvel het ook niet zo ziet zitten om voor een uurtje les zo'n eind in de auto te gaan zitten.
Jammer, want het leek me wel gezellig om een kleine reunie van ermelo week 11 mee te maken.

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 14:51

Inmiddels is Ik weer terug van vakantie. Ik sta nu op de reservelijst van de Winterselecties, en als ik daaraan meedoe, dan kan ik niet naar de clinic komen. Het is voor mij dus nog even afwachten of ik kan komen. Verdrietig

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 18:38

heb net een pb'tje van merel gehad

we komen nogsteeds 2 ruiters te kort

als Imker wegvalt wordt het nog wat moeilijker
ook weet ik nog niet of Destinietje vervoer heeft

daarom een vraag aan alle deelnemers:
stuur een PB aan Merelberfe, met de mededeling dat je wel/niet komt en als je komt, hoeveel mensen er met je meekomen

als ik weet hoeveel mensen er komen, is het ook duidelijk of er wel/geen toeschouwers kunnen komen

de wei, waarin de bak ligt en de hertjes staan, is 32x85 met voorin nog een stuk waar alleen de herten kunnen komen, maar dat is naast het pad en de achtertuin, dus daar staan ze meestal niet(te druk)

je snapt dat het dan nogal vol is als er mensen aan het rijden zijn en mensen staan te kijken en het heen&weer lopen bij het wisselen van de groepen, en de herten schieten nogal snel in de stress helaas

maar zodra ik weet hoeveel mensen er in totaal komen, dan weet ik of er nog extra mensen kunnen komen kijken.

en dan weten we dus ook hoeveel mensen er echt komen, en hoeveel we er nog moeten zoeken hier in de buurt

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 08:48

PROBLEEM!!!

ik heb net een mailtje gehad, dat ik op vrijdag 7 november om 20.30 bij de kampioenenhuldiging moet zijn, hier in hoogeloon
omdat we kringkampioen+reserve brab.kampioen zijn geworden met het viertal, en ja ik reed voorop, dus ik moet de prijs afghalen en we worden alle 4 gehuldigd

ik kan daar dus niet onderuit Scheve mond

dan heb ik echt afgedaan bij de club, omdat de rest dus hun werk&clubles er voor afzegd, en het een huldiging is van alle kampioenen van alle verenigingen van hoogeloon, en daar hechten ze hier nogal wat waarde aan.....

heb merel ge pb't en laat nog weten hoe&wat we met de clinic doen....

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 19:42

Dan vrees ik met grote vreze....

merelberfe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-03 23:59

De bak probleem is inmiddels opgelost. Ik heb toestemming om de bak te gebruiken waar Mieke en Ik rijden.
De probleem van ruiters nog niet. ik ben daar zelf wel mee bezig. Zijn er nog bokkers die interesse hebben? Graag mij PB-en!!

merelberfe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-03 19:17

Voordeel van de nieuwe bak is wel dat kijkers welkom zijn!! dus als we de restante ruiters vinden dan zijn kijkers van harte welkom!!

ghislaine

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 23:42

Hoi, Ik zou zelf ook graag willen komen weet alleen niet of er nog bij de beginners nog plek vrij is. Ik weet niet of er verder nog iemand hier uit de buurt komt waar ik eventueel met mee kan rijden...
Ben zeer benieuwd. En anders kom ik misschien wel gewoon kijken. Hoor het wel

smiley

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 10:31

Het lijkt mij ook wel leuk om evt. mee te rijden in de B alleen moet ik dan nog echt even mijn vader zo gek krijgen dat hij rijdt.... en dat wordt moeilijk Scheve mond

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 10:34

Ghislaine, in hoeverre bedoel je "beginners"? Als je B bent en graag wat bij wilt leren, ben je uiteraard welkom, maar er moet wel een stuur op zitten Haha!

Branca

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 14:28

Merelberfe.. wil je ff een lijstje neerzetten..wie komen enzo?

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 19:16

branca: ik weet niet hoe laat merel online komt, en of ze vandaag nog online komt dus antwoord ik maar eventjes

we hebben nog niet genoeg deelnemers dus de officiele lijst is nog niet bekend

wel zeker zijn merel en mieke als B ruiters en Orionneke en ik als M ruiters

Imker misschien als L ruiter(wanneer weet je het veerle?)

maar ik kan alleen meerijden als ik in het 1e uur zit, wat wel betekend dat er 2 +/- ruiters ook dat uur moeten kunnen rijden, want een gemengde groep met echt uiteenlopend niveau vind ik zelf dus niet fijn rijden

verder had merel nog 2 nieuwe B-ruites gevonden die ook mee willen doen

maar dan komen we nogsteeds mensen te kort Scheve mond

heb je nog meer reacties gehad merel?

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 20:11

Als ik dit zo hoor zal het niet doorgaan......

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 15:47

Hm, dat zier er niet best uit Boos!

HorseMoments

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 16:18

Helaas kan ook ik 7 november niet aanwezig zijn. Mocht de clinic niet doorgaan is het misschien een mogenlijkheid om bij ons op het terrein (ook in brabant) een clinic te organiseren. We hebben een grote bak, parkeergelegenheid etc. Mocht het wel door gaan wens ik jullie een leuke leerzame clinic toe en ik hoop dat ik er een volgende clinic wel bij kan zijn. Had graag een tyrza clinic bijgewoond!

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 16:56

(Menno)

Tyrza is momenteel niet bereikbaar. Er is nog erg veel onduidelijkheid over het aantal deelnemers en bij ons is nog weinig bekend. (Renske en/of Merel, graag horen we spoedig wie er nou echt deelnemen aan de clinic)

Omdat deze rommelige omstandigheden niet ten nadele mogen komen van de deelnemers zeg ik hierbij dat de clinic gewoon doorgaat.

Sorry voor de vreemde gang van zaken.

Groetjes Menno