Volgens mij doen ze pas vanaf oktober strandritten vanwege toerisme enzo denk. Maar dit is wel heel leuk allemaal maar hoe kom ik ( wij allemaal trouwens ) daar ?
Nou die ik had gevonden gehele jaar volgens mij. Ik wil wel begeleiding tenzij iemand de weg weet? (bij rit uit openingspost heb je altijd begeleiding, en daar betaal je niets extras voor)
Ik word dan gebracht denk ik door mijn ouders. Op zich kunnen dan mensen met ons meerijden denk ik, als ze dat zouden willen.
Leinearthur
Geplaatst: 30-07-11 19:03
Fay schreef:
Haha wat ind jij van een duinrit? (zie openingspost)
fay ruby en ik kunnen wel met ze 3e denk op bestemming gebracht worden wij wonen tenslotte niet ver van elkaar vandaan. en kunnen de ene ouder brengen en de andere halen ofzo.
Fay
Geplaatst door de TopicStarter: 30-07-11 19:24
Ja wij wonen dicht bij elkaar, dan doen we gewoon ergens centraal afspreken en verder gebracht worden door 1 ouder? (ik bedenk me net dat ik nog niet eens heb gevraagt of ik mag ;p)
Mijn ma weet de weg dus die zou ons wel willen brengen naar die manege uit de openingpost dan dan Ik denk dat we niet echt verder komen dan die manege maar ik vind het wel leuk! Als we is kijken wie er dan ook meegaat, dan kan ik bellen/mailen of we misschien alleen een groep kunnen vormen en dus niet dat er ook andere mensen bij zijn.
edit: onduidelijk
Leinearthur
Geplaatst: 30-07-11 20:06
misschien heb ik er overheen gelezen hoor maar waar is dat duinrit ding"? edit: zie het al!
voor 25 euro kan je daar 2 uur buitenrijden en dan kan je denk ook nog wel wat drinken pakken Ja we kunnen ook bij iemand thuis afspreken dan kunnen we hier wel iets doen maar ik zou ook niet weten wat haha..