[Besloten] Zeeuwen naar Wolfheze

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 09:53

:wave: Ik zal me hier ook eens melden hoor :D

De periode 15-22 augustus komt mij goed uit :j Ik zou evt. wel herexamens hebben daarna, maar aangezien we toch niet 24/7 op ons paard zitten heb ik tussendoor ook nog tijd om te leren. Dat moet wel lukken :)

Ik gebruik een twee paards trailer maar heb geen auto om 2 paarden te trekken.... Ik heb ook werkelijk geen idee waar ik zou moeten vragen voor iemand met een sterkere/krachtigere auto :Y)

Ik moet nu alleen wel werk gaan zoeken want anders kan ik het niet betalen :P Maar dat zie ik wel nadat de tweede zit is geweest :D
(dat mooie setje laat ik dan maar voor wat het is haha)

Ohja, ik wil niet lastig zijn maar Andros staat het beste alleen op een weide.. Misschien dat het best goed zou gaan met bepaalde andere paarden erbij, maar er bestaat ook de kans dat hij ze op eet := Ik weet niet of dat voor problemen zorgt?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 10:06

Er zijn 7 weides.... Dus ik denk dat het wel moet lukken :+ :)

Zijn er trouwens mensen die graag een stal willen hebben?

- Mijn paarden gaan bij elkaar, kan evt. ook een ander bij.
- Sita's paarden bij elkaar.
- Andros alleen.
- Djunnah en Pasja : kunnen die samen?
- Verona ?
- Rhoda ?

Tyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 10:17

Ik durf het niet te zeggen met Verona. Ze staat bij mij alleen met schapen. Ze heeft in het verleden wel altijd samen met andere paarden gestaan. MAar in mijn tijd nog nooit. En weet niet hoe ze reageert erop.
Ik denk/ hoop goed.

Of ik een stal wil. Tja Verona staat hier overdag buiten en 's nachts binnen. Maar ze kan ook goed 's nachts buiten.
Tijdens onze eerste vakantie stond ze ''s nachts buiten en overdag binnen ivm dazen

minka

Re: [Besloten] Zeeuwen naar Wolfheze

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 10:23

Rhoda kan dominant zijn naar merries, met een ruin gaat het vaak wel goed, maar ze staat net zo makkelijk alleen. Een stal heb ik sowieso niet nodig :)

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 11:17

Ik hoef niet perse een stal.. :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 11:53

Eindelijk reactie terug, ik dacht al dat ze me verkeerd begrepen omdat ik woensdag t/m woensdag zo gek vond, hebben ze over mijn 2012 vermelding gelezen, en dachten dat het voor dit jaar was. Dan is het wel een maandag t/m maandag.

Kan dus mss iets verschuiven nog... Denk dat het dan 13 t/m 20 augustus wordt, mits vrij. (ze reageren niet zo vlot op mail...)

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 12:16

Een stal is miss wel handig voor mijn vreemde paard dat op zijn tijd graag binnen staat. :-)

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 12:54

Djuun en Pas kunnen wel samen, die zijn alle twee zo makkelijk, als we aan ruimte gebrek komen, zouden ze volgens mij ook makkelijk bij die van Maya kunnen. Ik hoef ook geen stal, tenzij we net zulke honden weer hadden als toen _O-

Ik moet alles eens op een rijtje zetten, zat even te brainstormen: Kel kan natuurlijk rijden, stel dat dat met Zaya is, zou bv Pasja daar bij kunnen, evt zouden Rhoda, mits dat gaat, en Djuun samen kunnen, alleen moet daar nog een chauffeur voor komen, toch?

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 16:10

Sorry maar ik meld me bij deze af. Ik heb net mijn cijfers gehad en het is dramatisch. Mijn plan om te werken naast opleiding lijkt me geen slim plan. Het hangt er een beetje vanaf hoe mijn hers gaan, maar voor nu weet ik even niet hoe het moet.

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 16:12

Oei Dais, das geen leuk nieuws :\

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 19:02

Begrijpelijk Dais :\ Maar wel goed balen :\

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 09:32

Hehe... antwoord, voor augustus 2012 is alles nog vrij :) Een week is van maandag t/m maandag, dus dan wordt het 13 t/m 20 augustus. Is dat voor iedereen akkoord?

Dais.... -O- :\ Kleute... maar ik snap je wel meid... :(:) Gewoon 1 ding tegelijk, focus je op je hers en je studie, en dan zien we wel.

Op dit moment hebben we dus een redelijk vaste club van 7 vrouw ( Maya + Kelly + Letizia + Ersilia + Simone + Marjolein + Sita ). Dus dat is voldoende om de boel door te laten gaan, we moeten minstens 4 man hebben voor de kosten.

Ik heb nu nagevraagd wat de kosten voor een week zijn (heb alleen prijs voor midweek of weekend gekregen, die 300 euro plus elke volgende persoon 60,-) Dus dat krijg ik nog binnen. Dan stallingskosten a 15,- per paard/nacht igv stal. En tis 8,- voor als je alleen weidegang neemt.

minka

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 12:21

Top dat de hele maand vrij is :D

Wil alleen nog wel even benadrukken dat er omtrent Rhoda nog geen zekerheid is ivm het vervoer. Ik kan dan ook geen aanbetaling doen voordat ik hier zeker van ben.. En aangezien Letiets en Ersiel ook nog geen zekerheid hebben omtrent Djunnah zijn op dit moment (even kort gezegd) Maya, Kelly, Marjolein en Sita de harde bezetting..

Het staat er stommer dan bedoeld hoor, maar vind het banketstaaf als ik straks af moet haken, terwijl jullie er wel vanuit gaan dat ik mee ga ;) Maar we zullen het er zondag nog wel even over hebben :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 12:35

Ik snap :) En we kunnen beter duidelijk zijn, dan dingen in het luchtledige laten zweven en uiteindelijk met de gebakken peren zitten.

Overigens sluit ik niet uit dat er in de laatste maanden voor augustus 2012 er wijzigingen gaan optreden. Bijv. een van de 'vaste club' haakt af door omstandigheden, maar er haakt iemand anders aan (Dais ; iemand anders?) en dat moet imo ook gewoon kunnen. Enige wat vast staat, is dat we 4 mensen moeten hebben.

Ik weet trouwens nog steeds niet of er een aanbetaling moet gebeuren, nog geen antwoord op... Maar ik geef de optie wel even aan, dan kan men er iig rekening mee houden dat dat gevraagd wordt.

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 18:52

Echt, als ik het geld er voor heb en wat school betreft het ook wat beter voor elkaar heb dan twijfel ik er geen moment over om mee te gaan! Het lijkt me een enorm gave ervaring en staat echt nog op mijn lijstje to do- met Andros.. Zolang het nog kan met hem wil ik het vooral ook doen! Er komt een dag dat zoiets niet meer fair is om te doen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 14:35

Begrijpelijk Dais, zou het zelf wel echt heel tof vinden als je ook mee kon... :) Maar dat zien we volgend jaar wel.

Is dit de laatste volledige stand van zaken, wie er bijna 100 % zeker van is dat die meekan / gaat ? Lichte variaties kunnen altijd gebeuren.

Citaat:
Maya
Kelly
Letizia
Ersilia
Simone
Marjolein
Sita

En nog een aantal wel interesse maar niet zeker, dat zien we wel aan het einde rondom die periode, maar op deze mensen kunnen we gaan bouwen? Want dan ga ik de 2e week van augustus (13 tm 20 aug) boeken. Ik wacht nog een paar dagen af voor eventuele reacties.

minka

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 14:44

Ik kan nog niet op de definitieve lijst omdat ik nog geen zekerheid heb omtrent vervoer, dus kan ook in de tweede week van augustus nog geen aanbetaling doen, zolang ik dat niet zeker weet.. Heb al een beetje rondgevraagd enzo, maar we hebben ook geen auto met voldoende trekkracht in de familie, dus het is nog een beetje onduidelijk voor mij momenteel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 14:52

Euhm, een aanbetaling is nog niet nodig heb ik begrepen :) En anders horen jullie het, maar heb er een paar keer achteraan gevraagd, en geen reactie op. Ik bedoelde niet dat ik in die week dit jaar ging boeken, maar dat ik die week op zich ging boeken voor 2012. Dus ik bedoel het anders dan hoe jij het opvat. Dus die week vastleggen, zodat men nu ook daar rekening mee kan houden met vakanties aanvragen etc.

Het vervoer heb ik nu nog niet geregeld, ga ik ook nog lang niet aan beginnen, zie ik volgend jaar wel. Kan zoveel veranderen in het wagenpark om mij heen. Ik overweeg zelfs om uit te zoeken wat het kost om ze te laten transporten met een vrachtwagen. Dat hangt er allemaal van af wat ik besluit volgend jaar te doen.

Wat ik nu eigenlijk wil weten is wie er de serieuze intentie heeft om dan mee te gaan. Maar ik blijf mezelf niet duidelijk verwoorden heb ik het idee... Y;(

minka

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 15:00

Ik snap je en ja ik wil graag mee :Y)

Kelly_ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 16:00

Het is gewoon lastig omdat er voor veel mensen nog onzekerheden zijn een jaar vantevoren...
Ik weet haast zeker dat een club van minstens 4 man rond te krijgen is en alles wat daar nog bij komt kunnen we wel bijboeken toch?
Wat mij betreft, reserveer die week gewoon! Weet niet wat een aanbetaling moet kosten, desnoods schieten we die ff voor en verdelen we dat later onder de mensen?

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 16:05

Ik wil ook graag mee, maar durf mezelf echt nog niet op te geven, eigenlijk kan ik pas over een half jaar ofzo zeggen of het wijs is Djuun mee te nemen, dus op mij en Ersiel moet je echt niet rekenen.
Ik twijfel ook echt of een hele week voor zo'n broekie niet gewoon te veel gevraagd is, misschien dat ik liever een weekend bv naar BoZ pak ergens volgend jaar. Dat is makkelijker te overzien, dichter bij huis en ook beter te roggelen met vervoer.
Ik durf er dus nu gewoon nog geen uitspraak over te doen, ik wil wel heel graag maar...
Snappie *D

Tyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 16:55

ik blijf op de lijst. Ben mijn collegas al aan het waarschuwen dat ik in die week vakantie wil :+

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 17:09

Letizia schreef:
Ik wil ook graag mee, maar durf mezelf echt nog niet op te geven, eigenlijk kan ik pas over een half jaar ofzo zeggen of het wijs is Djuun mee te nemen, dus op mij en Ersiel moet je echt niet rekenen.
Ik twijfel ook echt of een hele week voor zo'n broekie niet gewoon te veel gevraagd is, misschien dat ik liever een weekend bv naar BoZ pak ergens volgend jaar. Dat is makkelijker te overzien, dichter bij huis en ook beter te roggelen met vervoer.
Ik durf er dus nu gewoon nog geen uitspraak over te doen, ik wil wel heel graag maar...
Snappie *D

Idem voor mij dus :Y)

Mirjammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 10:23

Kelly heeft mij een pb-tje gestuurd met de link naar dit topic, omdat ze me al eens over jullie veluwe avonturen had verteld en ik ook wel heel graag mee wil. Ik hoop dat jullie dit goed vinden! (Ik ben ook een Zeeuw :P, al woon ik inmiddels door studie/werk al jaren in Utrecht ;))
Als jullie nog een plekje over hebben wil ik dus heel graag mee. Ik zal even gaan overleggen met de eigenaar van Angel (mijn verzorgpaard) of ik haar mee mag nemen, maar dat zou geen probleem moeten zijn!
Ik ben vanaf morgen wel een paar weken slecht bereikbaar via bokt ivm vakantie!

Tyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 17:54

beetje late reactie. Wat mij betreft prima. HOe meer mensen hoe meer vreugd.