De Dikke Billen Denderen Richting Een Dikke Meeting

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

White_Fella

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 17:54

Hou ik me voor zaterdag ook aanbevolen wel onder voorbehoud zit nog met andere dingen gepland..

Cindyrella

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-11 18:14

Jaan81 schreef:
Maar ist nou een dag of een weekend? Ik vind een dag persoonlijk voldoende, die kan je toch goed vullen?

Dag lijkt me inderdaad voldoende... (dat is zelfs al moeilijk te plannen, laatst staan 2 dagen!! := ) En je zit dan toch ook met paarden die moeten overnachten e.d. , lijkt me niet zo handy!

Zaterdag 10 september kan ik niet!! maargoed, ik kan op zoooo veel data niet, dus denk dat ik afval voor deze meeting! ;(

loesjevosje

Re: De Dikke Billen Denderen Richting Een Dikke Meeting

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 18:28

Ik ga wel ergens nachtje overnachten, dus vandaar dat ik dan weekendje er van maak!, Is namelijk toch wel ruim 2 uur rijden, maar de zaterdag of zondag maakt voor mij niet uit.

Asjemenauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 18:40

Cindyrella schreef:
Zaterdag 10 september kan ik niet!! maargoed, ik kan op zoooo veel data niet, dus denk dat ik afval voor deze meeting! ;(

Dat zou verschrikkelijk jammer zijn. Is het echt niet te regelen ?? Echt, echt, echie nie ??

NSV_fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 19:05

en als we dan de zondag de 11de doen dan kan toch ook bijna iedereen (incl jorien)?
Kan marloes van za op zondag blijven en hebben we 1 dagje met eva, een idee?

edit: zie net dat ankie dan niet kan...hmmm das jammer dan toch kijken voor een latere datum?

Asjemenauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 01:03

Mij maakt het niet uit, ik pas me wel aan. Maandje later vind ik ook prima

loesjevosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 11:05

Of we moeten kijken of ergens in augustus het gaat lukken, dan hebben de meeste nog wel vakantie en eventueel dan doordeweeks. Ik ben bang als je het naar oktober schuift dat je weer met slecht weer zit enzo! Ik denk dat zoiezo lastig is om datum te vinden dat iedereen kan. Misschien moeten we toch maar voor dat weekend gaan van 10 en 11 september en dan de dag dat de meeste kunnen. Is dat ietS?

Cindyrella

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-11 13:12

Asjemenauw schreef:
Dat zou verschrikkelijk jammer zijn. Is het echt niet te regelen ?? Echt, echt, echie nie ??

Nee de 10e kan ik echt, echt, echt niet! Jubileumwedstrijd van de ringrijders vereniging, Thema Middeleeuwen. Heb mn jonkvrouwenjurk al gehuurd! :j
Dus als dat de datum is dat de meesten kunnen... Is dat jammer, maar so be it!! Niets aan te doen, volgende keer ben ik er dan hopelijk wel bij! :)

Doordeweeks in augustus is voor mij geen optie, dan moet ik gewoon werken. Heb weekje vakantie in juli en daarna pas samen met vriendje als paardenseizoen weer een beetje ten einde is!!

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 10:33

Augustus is voor mij geen optie, september dus eventueel wel, maar geen heel weekend. Dan maak ik iemand hier niet blij ;) Die loopt nu al te mopperen dat ik elk weekend weg/druk ben met de paarden...

loesjevosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 16:47

Nee één dagje is genoeg hoor, alleen ik ga wel ergens b&b opzoeken want kan niet zolang autorijden op één dag! Denk dat we dan toch voor 10de of 11de moeten gaan als ik zo zie.

Grobegni

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 19:29

Kan diegene die de workshop doet nog op bepaalde data niet Natasja?

loesjevosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 22:37

Misschien moeten we is een datum gaan prikken bijv 10 of 11 september! En dan kijken welke dag de meeste kunnen? Lijkt jullie dat wat!

loesjevosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 12:19

Heey dames, als we wat willen organiseren zullen we toch aan de slag moeten met plannen. Dus zullen we anders datum gaan prikken!