Hier ook simpel, ook niet zo van het vlees ja hamburgertje lus ik wel, verder alles eromheen salades brood etc. gaat er prima in En qua drinken ben ik ook niet moeilijk.
Vriendlief is een flinke eter Maar ik weer minder dus compenseert wel Drinken, ik drink alleen sap, kan niet tegen koolzuur haha. M'n vriend word wel happy van een colatje
grid
Geplaatst: 05-07-11 15:19
Hier ook geen speciale wensen lust bijna alles vd BBQ, een pakketje alla sate, hamburger, worstje vind ik prima salades en stokbroodje lust ik ook Verder met drinken ook niet echt speciale wensen ben met auto dus zal iets fris worden. Op zich drink ik meestal light (cola), maar als ik de enige ben vind ik het ook geen probleem om een dagje gewoon fris te drinken.
helemaal prima! Hoe kom je er nu bij dat iemand NIET jullie kudde wilt zien?? Mutsie daar ging het toch om? veullie's kijken en daarna vreten haha Zoals Peet zegt, wil je het dan handje contantje, of moet ik het alvast overmaken?
grid
Geplaatst: 18-07-11 09:50
Hetty Helemaal goed zo dat programma Túúrlijk willen we rondje langs de paarden
Wil je het bedrag graag vooraf? dat moet je maar ff je bankgegevens pb-en en anders neem ik het geld gewoon op de dag zelf mee
Dat kan hier in het topic door het lijstje te kopiëren en aan te vullen 1) Stephannie, aantal personen 1 2) Desiree, 2 personen 3) Lies en Denise, 2 personen 4) Petra en Ruud, 2 personen 5) Chantal, 2 personen 6) Joëlla , 1 persoontje 7) Marja en Bart 2 personen 8) Ingrid, 1 persoon
Dit zijn in totaal 13 personen + Wim en ik dus totaal 15 personen. Ik zal als sluitingsdatum 24-7-2011 aanhouden. Ik denk dat het net zo makkelijk is om dan contant te betalen en mocht je je eigen WEL hebben opgegeven en NIET komen waar dan wel voor besteld / gezorgd is dat die gene het dan alsnog per bank overmaakt! Ik denk dat dat het makkelijkste is ik vertrouw jullie dat jullie netjes contant betalen
Helemaal super, wij verblijven de nacht ervoor in Asten geloof ik (best western Nobis oid). Even een mooie suite met jacuzzi geboekt Dat is toch niet ver weg van jullie meende ik? Half uurtje ofzo? Wij zullen er tussen 12.30 en 13.00 zijn
grid
Geplaatst: 18-07-11 11:24
Haha toe maar nee joh da's denk maar 15 minuten of zo
Wist trouwens helemaal niet dat ze daar zo'n luxe kamers hadden ik ken t alleen als Truckerscafé wat dag en nacht open is en dus ook dag en nacht eten kunt krijgen
cp112
Geplaatst: 18-07-11 11:26
Oh das mooi dichtbij. We moesten eigenlijk om 10 uur uitchecken maar das zo zonde. Kunne gebruik maken van zwembad en sauna e.d. En de dag ervoor komen we pas laat aan dus dan kan dat niet meer. Hebben we daarom maar een lazy sunday bijgeboekt. Dan gaan we tussen 12 en half 1 uitchecken, kunnen we daarvoor nog even zwemmen enzo
Dag en nacht vreten is altijd goed Haha, nou het was echt een suite. Met jacuzzie alles erin. Waren flink wat grote kamers, ook voor bruiloften enzo, honeymoon suite. Nou die zijn we nog niet nodig
grid
Geplaatst: 18-07-11 11:30
O da's ook wel relax lazy sunday te boeken Ik weet wel dat ze nog niet zo heel lang geleden verbouwd hebben maar had er dus totaal geen weet van je gaat ook niet zo snel maar paar dorpen verderop in een hotel zitten natuurlijk
butengeweun
Geplaatst: 18-07-11 11:31
) Stephannie, aantal personen 1 2) Desiree, 2 personen 3) Lies en Denise, 2 personen 4) Petra en Ruud, 2 personen 5) Chantal, 2 personen 6) Joëlla , 1 persoontje 7) Marja en Bart 2 personen 8) Ingrid, 1 persoon 9) Monica, 1 a 2 personen.
_daf_
Geplaatst: 18-07-11 11:53
zooo geregeld
1) Stephannie, aantal personen 1 2) Desiree, 2 personen 3) Lies en Denise, 2 personen 4) Petra en Ruud, 2 personen 5) Chantal, 2 personen 6) Joëlla , 1 persoontje 7) Marja en Bart 2 personen 8) Ingrid, 1 persoon 9) Monica, 1 a 2 personen. 10) Davina en Berrie, 2 personen