als we het nu binnenkort doen, dan zijn de meesten nog niet op vakantie denk ik? misschien een beetje kort dag maar binnen 3 weken ofzo? Wordt trouwens wel dure grap helemaal naar het midden haha
Naja beetje sneller want volgende week zondag ga ik dus op JT Dus binnen nu en 10 dagen kan ik nog Dan kan ik week 27 niet, week 28 wel (tot donderdag) en week 29 en 30 niet.
haha we moeten echt een keertje iets afspreken, het is dus nog niet geweest Carmen. En natuuuuurlijk mag je mee, gezellig We moeten even een keer een datum prikken.
Carmen_vH
Geplaatst: 22-08-11 22:25
aah okee. jeej dankjee. (: Ik kan eigenlijk altijd wel naja ga komende 2 weken aan m'n kamer werken maar alleen in het weekend gaan we behangen en verder gewoon kast enzo erin doen. en als k weer naar school moet kan t natuurlijk alleen in weekend meestal. ;p
oh trouwens over die buitenrit op reelaer, er worden ook buitenritten met Ramon georganiseert waar je je voor kunt inschrijven maar heb geen idee of dat nog steeds zo is, moet k ff kijken, maar mischien is dat iets? en een buitenrit ergens anders is ook hartstikke leuk!!
echt? Omg dan kan ik niet serieus rijden met Ramon voorop hoor nee grapje, was even een lolletje van de JT Maar, dat zou wel heel leuk zijn natuurlijk!
haha okee. weetniet of die buitenritten nog steeds gehouden worden (of weer na de vakantie) maar er hing volgens mij altijd een lijst weet k niet zeker. :p